venres, 9 marzo 2012

O alcalde ve que o proxecto de Mayne para a estación do AVE está "maduro para a súa continuidade"

Tras a reunión de traballo deste venres, na que estivo presente o número dous de Fomento, Abel Caballero valorou que o encontro "servíu para consolidar o proxecto da estación de Alta Velocidade de Vigo". O goberno local pide á Xunta de Galicia que se "incorpore" para asegurar a intermodalidade e amosouse aberto ás propostas dos colectivos vigueses para melloralo. "Estamos diante dun proxecto factible, viable e realista", afirmou Caballero, quen agarda telo definido a finais de mes.

Concello e hostaleiros acordan traballar de forma conxunta en programas de formación para traballadores do sector

venres, 9 mar 2012

O alcalde, Abel Caballero, reuniuse hoxe con representantes de Feprohos (Federación Provincial de Empresarios de Hostelaría de Pontevedra) dentro da ronda de contactos con distintos colectivos económicos e sociais da cidade. Os hostaleiros agradeceron as iniciativas desenvolvidas polo Concello vigués para potenciar o sector tales coma a recente promoción de Vigo en Madrid ou a taxa cero nas terrazas da cidade.

Festival de Habaneras e Polifonia, o domingo no IFEVI

venres, 9 mar 2012

Este domingo comeza no auditorio do IFEVI o 6º Festival de Habaneras e Polifonía Cidade de Vigo que organiza conxuntamento o Concello e a Asociación de Corais Polifónicas de Vigo, coa participacion das corais Agarimo, Perla del Atlántico de Alcabre, Alborada de Cabral, Anduriña de Coruxo e Apostol Santiago. As actuacións empezan ás 18 horas.<br />

Festival Alternativo das artes escénicas

venres, 9 mar 2012

Esta fin de semana o ALT-12 programa catro espectáculos de estrea en Galicia . O sábado "Calle y Come" da compañía La Cocina no Marco ás 20 horas e "El chico de la última fila" da compañía La fila de al lado ás 21.30 horas no Auditorio Municipal . O domingo "Y por qué John Cage?" de Jorge Dutor + Guillem Mont de Palol no Marco ás 19.00 h e "Materia prima" da compalía La tristura ás 20.30 horas no Auditorio Municipal.

Cine infantil no Verbum con motivo do día Internacional das Mulleres

venres, 9 mar 2012

Durante o mes de marzo, o Consello Municipal da Muller e a Concellería de Igualdade de Vigo organizan varias actividades co gallo da celebración do 8 de marzo, Día Internacional das Mulleres.<br /> Entre estas activididas está o Ciclo de cine infantil que comeza este domingo 11 de marzo no Verbum coa proxección do filme "O meu veciño Totoro". A seguinte cita será o domingo 18 de marzo coa proxección do filme " Nicki a aprendiz de bruxa". As proxeccións comezarán ás 17,30 horas . A entrada é gratuita e libre ata completar o aforo do local.

ANUNCIO DE FESTAS

Programa "Vigo un mar de bandas"

venres, 9 mar 2012

No marco do programa "Vigo, un mar de bandas" que acolle o convenio de colaboración que está a impulsar a Concellería de Cultura e Festas coas bandas de música populares da nosa cidade, informase do prazo de admisión de solicitudes ata ás 13.00 horas do día 16 marzo do presente ano

ANUNCIO DE RECADACIÓN VOLUNTARIA

IMPOSTO VEHÍCULOS DE TRACCIÓN MECÁNICA

venres, 9 mar 2012

De acordo co art. 39.1.b da Ordenanza fiscal xeral deste Concello, establécese a data límite para admisión de solicitudes de altas, modificacións e baixas de domiciliacións do imposto de vehículos de tracción mecánica do ano 2012 ata o 15 de marzo do presente ano.

El alcalde ve que el proyecto de Mayne para la estación del AVE está "maduro para su continuidad"

venres, 9 mar 2012

Tras la reunión de trabajo de este viernes, en la que estuvo presente el número dos de Fomento, Abel Caballero valoró que el encuentro "servió para consolidar el proyecto de la estación de Alta Velocidad de Vigo". El gobierno local pide a la Xunta de Galicia que se "incorpore" para asegurar la intermodalidade y se mostró abierto a las propuestas de los colectivos vigueses para mejorarlo. "Estamos delante de un proyecto factible, viable y realista", afirmó Caballero, quien aguarda haberlo definido a finales de mes.

Ayuntamiento y hosteleros acuerdan trabajar de forma conjunta en programas de formación para trabajadores del sector

venres, 9 mar 2012

El alcalde, Abel Caballero, se reunió hoy con representantes de Feprohos (Federación Provincial de Empresarios de Hostelaría de Pontevedra) dentro de la ronda de contactos con distintos colectivos económicos y sociales de la ciudad. Los hostaleros agradecieron las iniciativas desarrolladas por el Ayuntamiento vigués para potenciar el sector tales como la reciente promoción de Vigo en Madrid o la tasa cero en las terrazas de la ciudad.

El Ayuntamiento aportará 55.000 euros a la fiesta de la Reconquista de Vigo

venres, 9 mar 2012

La Xunta de Gobierno Local valido hoy viernes el convenio de colaboración entre el Ayuntamiento de Vigo y la Asociación Vecinal y Cultural Casco Vello para la organización de los actos. Las actividades comenzarán en los días previos con el mercado tradicional, animación y grupos de música por calles y plazas del Casco Véselo así como un concierto de folk tradicional.

Festival de Habaneras y Polifonia, el domingo en el IFEVI

venres, 9 mar 2012

Este domingo comienza en el auditorio del IFEVI el 6º Festival de Habaneras y Polifonía Ciudad de Vigo que organiza conjuntamento el Ayuntamiento y la Asociación de Corales Polifónicas de Vigo, con la participacion de las corales Cariño, Perla de él Atlántico de Alcabre, Alborada de Cabral, Anduriña de Coruxo y Apostol Santiago. Las actuaciones empiezan a las 18 horas.<br />

Festival Alternativo de las artes escénicas

venres, 9 mar 2012

Este fin de semana el ALT-12 programa cuatro espectáculos de estreno en Galicia . El sábado "Cuaje y Come" de la compañía La Cocina en el Marco a las 20 horas y "Él chico de la última fila" de la compañía La fila de al lado a las 21.30 horas en el Auditorio Municipal . El domingo "Y por qué John Cage?" de Jorge Dutor + Guillem Mont de Palol en el Marco a las 19.00 h y "Materia prima" de la compañía La Tristeza a las 20.30 horas en el Auditorio Municipal.

Cine infantil en el Verbum con motivo del día Internacional de las Mujeres

venres, 9 mar 2012

Durante el mes de marzo, el Consejo Municipal de la Mujer y la Concejalía de Igualdad de Vigo organizan varias actividades con el acto de la celebración del 8 de marzo, Día Internacional de las Mujeres.<br /> Entre estas activididas está el Ciclo de cine infantil que comienza este domingo 11 de marzo en el Verbum con la proyección del film "Mi vecino Totoro". La siguiente cita será el domingo 18 de marzo con la proyección del film " Nicki la aprendiz de bruja". Las proyecciones comenzarán a las 17,30 horas . La entrada es gratuita y libre hasta completar el aforo del local.