martes, 6 marzo 2012

O Concello programa cursos gratuítos de envejecimiento activo en toda a cidade

A concelleira de Política de Benestar, Isaura Abelairas, presentou este martes os programas gratuitos de envejecimiento activo -dirixidos a persoas maiores de 65 anos- que teñen lugar durante todo o ano nos centros cívicos municipais, asociacións ou centros de maiores. Sen límite de prazas, o Concello oferta cursos de musicoterapia, memoria activa, informática ou tai chi, entre outros, co obxectivo de "evitar chegar a ter que utilizar a lei de dependencia", indicou Abelairas.

O Concello e Iberia cooperarán para impulsar Vigo como destino turístico e de congresos

martes, 6 mar 2012

Abel Caballero, como presidente da Fundación Vigo Convention Bureau (VCB), asinou con Iberia un acordo de colaboración polo que a compañía aérea comprométese a facilitar as mellores condicións económicas e de servizo ás axencias de viaxes e empresas adscritas ao ente de turismo local. Os descontos acadan ata o 45% nos billetes en clase turista de Iberia e o 50% na ponte aérea entre Madrid e Barcelona.

Danza vertical inaugura o ALT-12

martes, 6 mar 2012

A fachada de detrás do MARCO convertirase o mércores ,7 de marzo, nun escenario de danza vertical co que se inaugura o 11º Festival Alternativa das Artes Escénicas de Vigo. A actuación, que comezará ás 20 horas, estará a cargo da compañía Sacude que ofrecerá Falso Giro-2, un espectáculo aéreo de danza vertical que fusiona teatro, poesía, danza, acrobacia e audiovisual.

El Ayuntamiento programa cursos gratuitos de avellentamento activo en toda la ciudad

martes, 6 mar 2012

La concejala de Política de Bienestar, Isaura Abelairas, presentó este martes los programas gratuitos de avellentamento activo -dirigidos la personas mayores de 65 años- que tienen lugar durante todo el año en los centros cívicos municipales, asociaciones o centros de mayores. Sin límite de plazas, el Ayuntamiento oferta cursos de musicoterapia, memoria activa, informática o tai chi, entre otros, con el objetivo de "evitar llegar a tener que utilizar la ley de dependencia", indicó Abelairas.

El Ayuntamiento e Iberia cooperarán para impulsar Vigo como destino turístico y de congresos

martes, 6 mar 2012

Abel Caballero, como presidente de la Fundación Vigo Convention Bureau (VCB), firmó con Iberia un acuerdo de colaboración por lo que la compañía aérea se compromete a facilitar las mejores condiciones económicas y de servicio a las agencias de viajes y empresas adscritas al ente de turismo local. Los descuentos consiguen incluso el 45% en los billetes en clase turista de Iberia y el 50% en el puente aéreo entre Madrid y Barcelona.

Danza vertical inaugura el ALT-12

martes, 6 mar 2012

La fachada de detrás del MARCO se convertirá el miércoles ,7 de marzo, en un escenario de danza vertical con el que se inaugura el 11º Festival Alternativa de las Artes Escénicas de Vigo. La actuación, que comenzará a las 20 horas, estará a cargo de la compañía Sacude que ofrecerá Falso Giro-2, un espectáculo aéreo de danza vertical que fusiona teatro, poesía, danza, acrobacia y audiovisual.