venres, 23 marzo 2012

O alcalde traslada a Fomento o estudo municipal que avala a Vigo como porto nodal europeo

Abel Caballero transmitiu este venres públicamente o seu apoio á ministra de Fomento, Ana Pastor, nas súas xestións con Bruxelas para conseguir que Vigo sexa declarado porto prioritario en Europa. Adiantou o alcalde que trasladará ao Ministerio o estudo do Concello que defende a categoría central para o Porto de Vigo, baseado na futura Autopista do Mar, no liderado en pesca e no valor das mercancías.

Vigo é o primeiro e único concello de España que aplica a licitación electrónica

venres, 23 mar 2012

Tras a celebración da Xunta de Goberno Local, Abel Caballero informou do contrato asinado con Vortal para implantar no Concello a licitación electrónica, un procedemento que aporta un "resultado de aforro e transparencia notable", en verbas do alcalde, e que leva un ano en funcionamento. O alcalde ofreceu "cooperación técnica" a aquelas administracións que queiran implantalo.

Caballero sinala que as placas fotovoltaicas da humanización de Pintor Colmeiro surtirán de enerxía limpa á rúa

venres, 23 mar 2012

O alcalde de Vigo visitou este venres os traballos de reforma da segunda fase deste "importante" vial vigués, que incorporará aos habituais criterios de sostenibilidade das humanizacións as placas fotovoltaicas coas que o Concello prevé surtir de enerxía limpa "alomenos" á propia rúa. "O criterio de sostenibilidade que queremos aplicar o antes posible á cidade aplícase xa de forma aberta á humanización de Pintor Colmeiro", indicou.

VERBENALIA, a feira que reúne no IFEVI ás mellores orquestras de Galicia

venres, 23 mar 2012

A concelleira de Cultura e Festas, Isaura Abelairas, avogou esta mañá por poñer en valor as orquestras que animan as verbenas por todo o país porque "hai moito traballo detrás delas". Así o indicou durante a presentación de Verbenalia, unha feira que vai reunir no Ifevi a 14 orquestras de toda Galicia, entre as que se atopan París de Noia ou Panorama. A cita en Cotogrande será os próximos 26,27,28 e 29 de abril.

Actividade de "Escalada e multiaventura" na Praza da Independencia

venres, 23 mar 2012

A Concellería de Xuventude organiza o evento de "Escalada e Multiaventura" o sábado 24 de marzo , de 16 a 20 horas, na Praza da Independencia. O evento reproduce a dinámica de Camiño a Camiño, incorporando como actividade estrela a escalada. Deste xeito, entre outras actividades, poderase "ascender" a Serra do Galiñeiro, faranse probas e explicarase como axudar a conservar o entorno de Zamáns, e os máis pequenos "conquistarán" o Monte do Castro.

ANUNCIO DE MOBILIDADE, TRANSPORTES E SEGURIDADE<br />

Pechada ao tráfico a rúa VENEZUELA, treito entre Arzobispo Xelmírez e Simón Bolívar

venres, 23 mar 2012

Ponse en coñecemento do público en xeral que por mor das obras de reparación da canalización de saneamento, a realizar pola empresa ESPINA OBRAS HIDRAULICAS, estará pechada ao tráfico a rúa VENEZUELA, treito entre Arzobispo Xelmírez e Simón Bolívar, con acceso exclusivo para garaxes, dende o luns 26 de marzo de 2012 ás 10:00 horas e por un período aproximado de tres días.

El alcalde traslada a Fomento el estudio municipal que avala a Vigo como puerto nodal europeo

venres, 23 mar 2012

Abel Caballero transmitió este viernes públicamente su apoyo a la ministra de Fomento, Ana Pastor, en sus gestiones con Bruselas para conseguir que Vigo sea declarado puerto prioritario en Europa. Adelantó el alcalde que trasladará al Ministerio el estudio del Ayuntamiento que defiende la categoría central para el Puerto de Vigo, basado en la futura Autopista del Mar, en el liderado en pesca y en el valor de las mercancías.

Caballero señala que las placas fotovoltaicas de la humanización de Pintor Colmeiro surtirán de energía limpia a la calle

venres, 23 mar 2012

El alcalde de Vigo visitó este viernes los trabajos de reforma de la segunda fase de este "importante" vial vigués, que incorporará a los habituales criterios de sostenibilidade de las humanizaciones las placas fotovoltaicas con las que el Ayuntamiento prevé surtir de energía limpia "al menos" a la propia calle. "El criterio de sostenibilidade que queremos aplicar el antes posible a la ciudad se aplica ya de forma abierta a la humanización de Pintor Colmeiro", indicó.

VERBENALIA, la feria que reúne en el IFEVI a las mejores orquestas de Galicia

venres, 23 mar 2012

La concejala de Cultura y Fiestas, Isaura Abelairas, abogó esta mañana por poner en valor las orquestas que animan las verbenas por todo el país porque "hay mucho trabajo detrás de ellas". Así lo indicó durante la presentación de Verbenalia, una feria que va a reunir en el Ifevi a 14 orquestas de toda Galicia, entre las que se encuentran París de Noia o Panorama. La cita en Cotogrande será los próximos 26,27,28 y 29 de abril.

Actividad de "Escalada y multiaventura" en la Plaza de la Independencia

venres, 23 mar 2012

La Concelleria de Juventud organiza el evento de "Escalada y Multiaventura" el sábado 24 de marzo , de 16 a 20 horas, en la Plaza de la Independencia. El evento reproduce la dinámica de Camino a Camino, incorporando cómo actividad estrella la escalada. De este modo, entre otras actividades, se podrá "ascender" la Sierra del Gallinero, se harán pruebas y se explicará cómo ayudar a conservar el entorno de Zamáns, y los más pequeños "conquistarán" el Monte del Castro.