venres, 22 xuño 2012

O Concello xa ten rexistrados e con licenza de primeira ocupación os 50 pisos de Rosalía de Castro

venres, 22 xuñ 2012

A primeira teniente de alcalde, Carmela Silva, indicou hoxe venres que, logo de 17 anos, o Concello recibirá un incremento patrimonial "sen precedentes" froito do rexistro e legalización dos 50 pisos da rúa Rosalía de Castro que estaban a situación irregular. Silva avanzou esta mañá que estas vivendas xa son propiedade municipal e xa contan con licenza de primeira ocupación.

FANZINE GB5: Exposición no Espazo EMAO

venres, 22 xuñ 2012

O 22 de xuño ás 19,30 horas, inaugurase unha nova mostra da Sala de Exposicións da EMAO, que permanecerá ata o día 18 de setembro (agosto pechada).Expo Fanzine GB5, é o resultado do proxecto de ideación e creación dun fanzine por parte de alumnado da especialidade de Serigrafía artística da Escola, baixo a coordinación do seu mestre, Nelson Villalobos. Nela despréganse os orixinais que se inclúen na publicación, bocetos, obra serigrafiada e orixinal sobre papel ata un total de 50 obras individuais. A través das obras e instalacións e videos que compoñen a mostra, danse a coñecer tamén os procesos de desenvolvemento da idea, creación, producción e impresión desta publicación, que será presentada o día da inauguración da Exposición.

Fin de semana

venres, 22 xuñ 2012

O primeiro fin de semana de verán ven cargado de propostas de ocio e culturais que poderedes consultar en www.vigocultura.org e www.turismodevigo.es<br /> Sen dúbida o prato forte serán as fogueiras de San Xoán que se celebraran por todo o municipio.

El alcalde anuncia la celebración de un mercado tradicional en el Casco Vello los sábados de julio y agosto

venres, 22 xuñ 2012

Durante el acto de apertura del Mercado Medieval Vigo Vello, que tiene lugar durante este fin de semana, Abel Caballero adelantó que, en colaboración con los comerciantes de la zona histórica, todos los sábados de los meses de julio y agosto el Casco Vello acogerá un evento de estas características, por ser el "corazón de Vigo", apuntó el alcalde.

Caballero asistió a la apertura de las jornadas policiales por la construcción de la nueva Comisaría de Vigo

venres, 22 xuñ 2012

El alcalde de Vigo acudió este viernes a la Estación Marítima para presenciar el acto de apertura de las jornadas policiales por mor de la construcción de la nueva sede de López Mora, un evento que se alargará hasta el 27 de junio y pretende divulgar la historia y actividad de la Policía Nacional mediante exposiciones, documentales y conferencias.

El Ayuntamiento ya tiene registrados y con licencia de primera ocupación los 50 pisos de Rosalía de Castro

venres, 22 xuñ 2012

La primera teniente de alcalde, Carmela Silva, indicó hoy viernes que, después de 17 años, el Ayuntamiento recibirá un incremento patrimonial "sin precedentes" fruto del registro y legalización de los 50 pisos de la calle Rosalía de Castro que estaban en situación irregular. Silva avanzó esta mañana que estas viviendas ya son propiedad municipal y ya cuentan con licencia de primera ocupación.

FANZINE GB5: Exposición en el Espacio EMAO

venres, 22 xuñ 2012

El 22 de junio a las 19,30 horas, se inaugurara una nueva muestra de la Sala de Exposiciones de la EMAO, que permanecerá hasta el día 18 de septiembre (agosto cerrada).Expo Fanzine GB5, es el resultado del proyecto de ideación y creación de un fanzine por parte de alumnado de la especialidad de Serigrafía artística de la Escuela, bajo la coordinación de su maestro, Nelson Villalobos. En ella se despliegan los originales que se incluyen en la publicación, bocetos, obra serigrafiada y original sobre papel hasta un total de 50 obras individuales. A través de las obras e instalaciones y videos que componen la muestra, se dan a conocer también los procesos de desarrollo de la idea, creación, producción e impresión de esta publicación, que será presentada el día de la inauguración de la Exposición.

Fin de semana

venres, 22 xuñ 2012

El primer fin de semana de verano va cargado de propuestas de ocio y culturales que podréis consultar en www.vigocultura.org y www.turismodevigo.es<br /> Sin duda el plato fuerte serán las hogueras de San Juan que se celebrarán por todo el municipio.