xoves, 21 xuño 2012

Caballero di que o Concello está "encantado" cos "magníficos" últimos éxitos do deporte vigués en taekwondo, esgrima e fútbol sala

xoves, 21 xuñ 2012

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, e o concelleiro de Deportes, Manel Fernández, recibiron hoxe a un grupo de deportistas que lograron éxitos relevantes a nivel nacional e mundial para a cidade. Taekwondo, esgrima e fútbol sala son os tres deportes que este mesmo mes brillaron con luz propia e o Concello quixo facer ver ás entidades e aos protagonistas que está moi próximo aos seus logros.

Aberto prazo de inscrición para cursos monográficos de verán 2012 dende o 11 ao 25 de xuño <br />

A Escola Municipal de Teatro presentan a programación dos obradoiros monográficos de verán

xoves, 21 xuñ 2012

As preinscricións poderán facerse nas instalacións da Escola Municipal de Teatro (Avenida de Castelao nº 87 (interior)) en horario de 10:30 a 13:00 e de 17:00 a 20:00 de luns a venres. A solicitude pódese encontrar na web www.vigo.org no enlace da Escola Municipal de Teatro de Vigo. Para máis información contactar no teléfono da escola 986485324 ou a través do correo electrónico em.teatro@vigo.org.

Arranca a programación nos clubs Jazz na Noite co grupo Rúa Cega

Rodrigo Amado "Motion Trio" + Paul Dunmall chegan a Imaxina Sons co seu laboratorio de improvisación

xoves, 21 xuñ 2012

Na segunda xornada de Imaxina Sons o jazz procedente de Portugal continúa a ser protagonista, desta volta co saxofonista Rodrigo Amado e o seu Motion Trio. No concerto que ofrecen no Conservatorio Superior de Música este venres 22 de xuño a partir das 21h contan coa colaboración do músico británico Paul Dunmall. Comeza ademais a proposta máis noctámbula de Imaxina Sons: Jazz na Noite, ou o que é o mesmo, concertos nos clubs da cidade como peche da xornada. Abren o Jazz na Noite deste ano os integrantes do grupo coruñés Rúa Cega; fano no Xancarajazz (Rúa Isabel II, 6) a partir da 01,30h.

Caballero dice que el Ayuntamiento está "encantado" con los "magníficos" últimos éxitos del deporte vigués en taekwondo, esgrima y fútbol sala

xoves, 21 xuñ 2012

El alcalde de Vigo, Abel Caballero, y el concejal de Deportes, Manel Fernández, recibieron hoy a un grupo de deportistas que lograron éxitos relevantes a nivel nacional y mundial para la ciudad. Taekwondo, esgrima y fútbol sala son los tres deportes que este mismo mes brillaron con luz propia y el Ayuntamiento quiso hacer ver a las entidades y a los protagonistas que está muy próximo a sus logros.

Abierto plazo de inscripción para cursos monográficos de verano 2012 desde el 11 al 25 de junio <br />

La Escola Municipal de Teatro presentan la programación de los talleres monográficos de verano

xoves, 21 xuñ 2012

Las preinscripciones podrán hacerse en las instalaciones de la Escuela Municipal de Teatro (Avenida de Castelao nº 87 (interior)) en horario de 10:30 a 13:00 y de 17:00 a 20:00 de lunes a viernes. La solicitud se puede encontrar en la web www.vigo.org en el enlace de la Escuela Municipal de Teatro de Vigo. Para más información contactar en el teléfono de la escuela 986485324 o a través del correo electrónico em.teatro@vigo.org.

Arranca la programación en los clubs Jazz en la Noche con el grupo Rúa Ciega

Rodrigo Amado "Motion Trio" + Paul Dunmall llegan la Imagina Sonidos con su laboratorio de improvisación

xoves, 21 xuñ 2012

En la segunda jornada de Imagina Sonidos el jazz procedente de Portugal continúa a ser protagonista, de esta vuelta con el saxofonista Rodrigo Amado y su Motion Trio. En el concierto que ofrecen en el Conservatorio Superior de Música este viernes 22 de junio a partir de las 21h cuentan con la colaboración del músico británico Paul Dunmall. Comienza además la propuesta más noctámbula de Imagina Sonidos: Jazz en la Noche, o lo que es lo mismo, conciertos en los clubs de la ciudad como cierre de la jornada. Abren el Jazz en la Noche de este año los integrantes del grupo coruñés Rúa Ciega; lo hacen en el Xancarajazz (Rúa Isabel II, 6) a partir de la 01,30h.