martes, 25 setembro 2012

Caballero avoga por unha programación sinfónica "estable" na presentación das citas de outono da Orquestra Vigo 430

martes, 25 set 2012

O alcalde presentou este martes o Programa Sinfónico da Orquestra viguesa 430, un "fito cultural de primeira magnitude" que comeza o mércores 26, ás 20:30 h, no Auditorio do Conservatorio Superior e que conta con 40.000 euros de apoio do Concello. Caballero invitou á cidadanía a presenciar a "calidade" desta formación. O concerto porá no escenario obras de Purcell a Poulenc, pasando por Beethoven, ou Walton sen esquecer a Brahms, Mozart ou Rameau. Para o canón de saída, a Orquestra estará dirixida pola batuta de Alejandro Garrido, e como solista invitada teremos á frautista Julia Gallego, interpretando o Concerto para Frauta en Re Maior de Mozart. O programa completarase coa Abertura de "Les Indes galantes" de Rameau e a Sinfonía nº 4 (Escocesa) de Mendelssohn.

A Pinacoteca oferta dende hoxe dúas salas adicadas a Manuel Colmeiro e á pintura europea antiga

martes, 25 set 2012

A Pinacoteca Municipal "Francisco Fernández del Riego", sita na rúa Abeleira Menéndez nº 8, oferta dende hoxe dúas salas adicadas por un lado ao pintor Manuel Colmeiro, cunha exposición comisariada por Carlos L. Bernárdez, e outra á pintura europea antiga, composta polos fondos máis antigos das coleccións municipais de arte (o Legado Policarpo Sanz e o depósito do Museo Nacional do Prado). Ambas exposicións estarán situadas na planta baixa.

Igualdade programa o obradoiro " Comunicación en Clave de xénero. Estratexias para a utilización dunha linguaxe inclusiva"

martes, 25 set 2012

A Concellería de Igualdade organiza o obradoiro de carácter gratuíto" Comunicación en Clave de xénero. Estratexias para a utilización dunha linguaxe inclusiva", co obxectivo de detectar e desvelar o sexismo implícito na linguaxe, así como facilitar ás persoas asistentes estratexias para o emprego dunha linguaxe inclusiva na comunicación oral e escrita. Este obradoiro de 6 horas de duración o impartirá a xornalista Ana Belén Puñal Rama.<br /> <br /> <br />

O Concello organiza o sábado o I Festival de Folclore "Mar de Vigo"

martes, 25 set 2012

O próximo sábado, ás 19 horas, terá lugar o I Festival de Folclore "Mar de Vigo", no Auditorio Pazo de Congresos do mesmo nome, sito na Avenida de Beiramar. Participarán Traspés, Lembranzas Galegas, Corisco e Andarela, e as invitacións poden recollerse na Alcaldía, de 10 a 20 horas, ou solicitalas aos propios grupos.

El Ayuntamiento organiza el sábado el I Festival de Folclore "Mar de Vigo"

martes, 25 set 2012

El próximo sábado, a las 19 horas, tendrá lugar el I Festival de Folclore "Mar de Vigo", en el Auditorio Pazo de Congresos del mismo nombre, sito en la Avenida de Beiramar. Participarán Traspés, Recuerdos Gallegos, Corisco y Andarela, y las invitaciones pueden recogerse en la Alcaldía, de 10 a 20 horas, o solicitarlas a los propios grupos.

Igualdad programa el taller " Comunicación en Clave de género. Estrategias para la utilización de un lenguaje inclusiva"

martes, 25 set 2012

La Concelleria de Igualdad organiza el taller de carácter gratuito" Comunicación en Clave de género. Estrategias para la utilización de un lenguaje inclusiva", con el objetivo de detectar y desvelar el sexismo implícito en el lenguaje, así como facilitar a las personas asistentes estrategias para el empleo de un lenguaje inclusiva en la comunicación oral y escrita. Este taller de 6 horas de duración lo impartirá la periodista Ana Belén Puñal Rama.<br /> <br /> <br />

La Pinacoteca oferta desde hoy dos salas dedicadas a Manuel Colmeiro y a la pintura europea antigüa

martes, 25 set 2012

La Pinacoteca Municipal "Francisco Fernández de él Riego", sita en la calle Abeleira Menéndez nº 8, oferta desde hoy dos salas dedicadas por un lado al pintor Manuel Colmeiro, con una exposición comisariada por Carlos L. Bernárdez, y otra a la pintura europea antigüa, compuesta por los fondos más antigüos de las colecciones municipales de arte (el Legado Policarpo Sanz y el depósito del Museo Nacional del Prado). Ambas exposiciones estarán situadas en la planta baja.

Caballero viaja a Cádiz, donde se celebra una reunión municipalista europea

martes, 25 set 2012

El alcalde de Vigo y vicepresidente de la Federación Española de Municipios y Provincias (FEMP), Abel Caballero, viaja a Cádiz, donde tiene lugar mañana miércoles una cita de la Asamblea General de Municipios y Regiones de Europa, y participará en una reunión de la dirección de la FEMP, por el segundo centenario de la Constitución de Cádiz de 1812.

Caballero aboga por una programación sinfónica "estable" en la presentación de las citas de otoño de la Orquesta Vigo 430

martes, 25 set 2012

El alcalde presentó este martes el Programa Sinfónico de la Orquesta viguesa 430, un "hito cultural de primera magnitud" que comienza el miércoles 26, a las 20:30 h, en el Auditorio del Conservatorio Superior y que cuenta con 40.000 euros de apoyo del Ayuntamiento. Caballero invitó a la ciudadanía a presenciar la "calidad" de esta formación. El concierto pondrá en el escenario obras de Purcell a Poulenc, pasando por Beethoven, o Walton sin olvidar la Brahms, Mozart o Rameau. Para el cañón de salida, la Orquesta estará dirigida por la batuta de Alejandro Garrido, y como solista invitada tendremos a la frautista Julia Gallego, interpretando el Concierto para Flauta en Re Mayor de Mozart. El programa se completará con la Abertura de "Lees Indes galantes" de Rameau y la Sinfonía nº 4 (Escocesa) de Mendelssohn.

El alcalde apuesta por Conxemar cómo "gran núcleo de difusión turística de Vigo"

martes, 25 set 2012

El alcalde de Vigo explicó hoy martes que el Ayuntamiento aportará 36.239 euros a difusión de Vigo durante la celebración de Conxemar, los próximos 2,3 y 4 de octubre. Loubó el número de participantes y visitantes previstos, similar al de pasadas ediciones, a pesar de que Vigo tuvo que hacer este año frente al desafío de Barcelona con apoyos institucionales "que rompen las reglas del juego".