venres, 28 setembro 2012

Vigozoo presenta unha programación de educación medioambiental renovada, permanente e dirixida a todos os públicos

venres, 28 set 2012

A concelleira de Medioambiente, Chus Lago, fixo este venres balance da campaña 2011-2012 en Vigozoo e presentou a programación de actividades educativas para a vindeira tempada 2012-13, na que se incorporan como novidade para os mais pequenos o Club de Amigos e Amigas de Vigozoo, cunha programación estable para todo o ano, e para os adultos, a Aula de formación medioambiental, dirixida tanto ao Voluntariado de Camiño a Camiño como a cidadanía en xeral.

Charla sobre toponimia

venres, 28 set 2012

Na AVCD Lavadores (Ramón Nieto, 302), o xoves 4 de outubro, ás 18:30 h, charla sobre a toponimia de Lavadores por Iván Sestay, autor do libro Toponimia do Val do Fragoso 2. Lavadores<br />

Proceso selectivo para a provisión de funcionario interino

venres, 28 set 2012

A Xunta Reitora do Organismo Autónomo Escola Municipal de Artes e Oficios de Vigo, na súa sesión de 20 de setembro de 2012, aprobou  a Convocatoria e as Bases rectoras do proceso selectivo para a provisión de funcionario interino, na modalidade de plans e programas, para a docencia transitoria de Moda e Confección e Debuxo Artístico na Escola Municipal de Artes e Oficios. 

Proceso selectivo para la provisión de funcionario interino

venres, 28 set 2012

A Junta Rectora del Organismo Autónomo Escuela Municipal de Artes y Oficios de Vigo, en su sesión de 20 de septiembre de 2012, aprobó  la Convocatoria y las Bases rectoras del proceso selectivo para la provisión de funcionario interino, en la modalidad de planes y programas, para la docencia transitoria de Moda y Confección y Dibujo Artístico en la Escuela Municipal de Artes y Oficios. 

Charla sobre toponimia

venres, 28 set 2012

En la AVCD Lavadores (Ramón Nieto, 302), el jueves 4 de octubre, a las 18:30 h, charla sobre la toponimia de Lavadores por Iván Sestay, autor del libro Toponimia del Valle del Fragoso 2. Lavadores<br />

Vigozoo presenta una programación de educación medioambiental renovada, permanente y dirigida la todos los públicos

venres, 28 set 2012

La concejala de Medioambiente, Chus Lago, hizo este viernes balance de la campaña 2011-2012 en Vigozoo y presentó la programación de actividades educativas para la próxima temporada 2012-13, en la que se incorporan como novedad para los mas pequeños el Club de Amigos y Amigas de Vigozoo, con una programación estable para todo el año, y para los adultos, el aula de formación medioambiental, dirigida tanto al Voluntariado de Camiño Camiño como la ciudadanía en general.

Las escuelas infantiles de Tomás Alonso y Casiano Martínez abren sus puertas con jornadas de puertas abiertas

venres, 28 set 2012

La concejala de Educación avanzó esta mañana la apertura de las escuelas infantiles de Tomás Alonso y Casiano Martínez, con 144 nuevas plazas con jornadas de puertas abiertas para que alumnos y padres se familiaricen con las instalaciones. De este modo, se incrementa en un 50% las 300 vacantes que existían hasta ahora en la ciudad para niños de 0 a 3 años.

Pechada ao tráfico a rúa PANAMA, treito entre as rúas Bolivia e Nicaragua

venres, 28 set 2012

Ponse en coñecemento do público en xeral que por mor da obra de REPARACION CANALIZACION SANEAMENTO NA RUA PANAMA, a realizar pola empresa Aqualia Gestion Integral Del Agua S A , estará pechada ao tráfico a rúa PANAMA, treito entre as rúas Bolivia e Nicaragua, con acceso exclusivo para garaxes, dende o luns 01/10/2012 ás 10:00 horas e por un período aproximado dunha semana.