venres, 7 decembro 2007

O alcalde transmítelle o apoio do Concello á directiva do Vigourbán

venres, 7 dec 2007

O alcalde, Abel Caballero, transmitiulle este venres á directiva do equipo de baloncesto feminino Celta Vigourbán o apoio do Concello "ao mantemento da súa economía e do seu proxecto deportivo", no marco dunha política "certamente ambiciosa" para promocionar a todos os equipos vigueses que forman parte de divisións significativas.

"Festa Coyote" este sábado na Disco Light

venres, 7 dec 2007

Os mozos e mozas de Vigo poderán gozar este sábado 8 de decembro dunha festa ao máis puro estilo vaqueiro na Disco Light, na Sala A! (Avda. Beiramar, 113). Neste espazo, de 17.30 a 21.00 horas, terá lugar a "Festa Coyote", na que a ambientación da discoteca e do persoal terá como referencia o salvaxe Oeste.

A quinta edición de "Vivir en parella é cousa de 2" clausúrase o luns

venres, 7 dec 2007

A quinta edición do programa "Vivir en parella é cousa de 2", da Concellería de Igualdade, será clausurada este luns día 10 de decembro cun acto que será presentado pola concelleira Iolanda Veloso. Durante a clausura desenvolverase o relatorio "As desigualdades de xénero no fogar", a cargo de Sandra Dema, profesora titular da Área de Socioloxía da Universidade de Oviedo.

Carmen Silva afirma que el Plan General "estará cerrado" el día 11

venres, 7 dec 2007

La concejala de Urbanismo, Carmen Silva, afirmó este viernes en relación a la documentación del Plan General que "el día 11 todo estará cerrado". El lunes 10, la concejala dará cuenta ante los miembros del Consejo Sectorial de Urbanismo del proceso de elaboración del estudio económico-financiero del Plan.

El alcalde transmite el apoyo del Ayuntamiento a la directiva del Vigourbán

venres, 7 dec 2007

El alcalde, Abel Caballero, le transmitió este viernes a la directiva del equipo de baloncesto femenino Celta Vigourbán el apoyo del Ayuntamiento "al mantenimiento de su economía y de su proyecto deportivo", en el marco de una política "ciertamente ambiciosa" para promocionar a todos los equipos vigueses que forman parte de divisiones significativas.

"Fiesta Coyote" este sábado en la Disco Light

venres, 7 dec 2007

Los chicos y chicas de Vigo podrán disfrutar este sábado 8 de diciembre de una fiesta al más puro estilo vaquero en la Disco Light, en la Sala La! (Avda. Beiramar, 113). En este espacio, de 17.30 a 21.00 horas, tendrá lugar la "Fiesta Coyote", en la que la ambientación de la discoteca y del personal tendrá como referencia el salvaje Oeste.

La quinta edición de "Vivir en pareja es cosa de 2" se clausura el lunes

venres, 7 dec 2007

La quinta edición del programa "Vivir en pareja es cosa de 2", de la Concejalía de Igualdad, será clausurada este lunes día 10 de diciembre con un acto que será presentado por la concejala Iolanda Veloso. Durante la clausura se desarrollará el relatorio "Las desigualdades de género en el hogar", a cargo de Sandra Dema, profesora titular del área de Sociología de la Universidad de Oviedo.