venres, 30 xaneiro 2009

Abel Caballero e Carlos Mouriño asinaron o protocolo que garante a viabilidade do Celta

O alcalde e o Presidente do R.C. Celta de Vigo asinaron este venres o protocolo que permitirá á entidade saír do proceso concursal no que está inmerso. Alcalde, teniente de alcalde e o Presidente celeste mantiveron previamente unha reunión para acordar o texto, que non varía do actual. As tres partes acordaron que o Celta deixará Barreiro cando o Concello poña a súa disposición un novo campo municipal na Madroa.

Vigo promocionará en Fitur o súa oferta de turismo urbano e náutico e o Bicentenario da Reconquista

venres, 30 xan 2009

Vigo presentará o sábado no marco da Feria Internacional de Turismo de Madrid (Fitur) a súa oferta baseada no turismo urbano e de ría. O tenente de alcalde e concelleiro de Turismo, Santi Domínguez, adiantou que a cidade dará a coñecer o seu Plan de Competitividade Turística, baseado no turismo urbano e de ría e tamén dará a coñecer o seu programa de eventos culturais e deportivos para este ano.

Iván Pozo entregou ao concelleiro de Deportes o cinto de campión de Europa do peso mosca

venres, 30 xan 2009

O concelleiro de Deportes, Xabier Alonso, recibiu hoxe o cinto de campión de Europa de peso mosca , versión EBU (Unión Europea de Boxeo), conseguido polo vigués Iván Pozo o pasado día 16 de xaneiro nas Travesas. No seu despacho da Concellería de Deportes, o edil departiu con Pozo durante uns minutos. Alonso felicitouno polo título conquistado fronte ao francés Christophe Rodrigues.

Animación Sociocultural

Inscrición de concursos do Entroido 2008

venres, 30 xan 2009

Conforme o convenio de colaboración asinado polo Concello de Vigo coa Federación de Peñas "El Olivo" e coa Agrupación de Centros Deportivos e Culturais, convócanse os seguintes concursos relacionados co Entroido 2009:

Abel Caballero y Carlos Mouriño firmaron el protocolo que garantiza la viabilidad del Celta

venres, 30 xan 2009

El alcalde y el Presidente del R.C. Celta de Vigo firmaron este viernes el protocolo que permitirá a la entidad salir del proceso concursal en el que está inmerso. Alcalde, teniente de alcalde y el Presidente celeste mantuvieron previamente una reunión para acordar el texto, que no varía del actual. Las tres partes acordaron que el Celta dejará Barreiro cuando el Ayuntamiento ponga a su disposición un nuevo campo municipal en la Madroa.

Vigo promocionará en Fitur su oferta de turismo urbano y náutico y el Bicentenario de la Reconquista

venres, 30 xan 2009

Vigo presentará el sábado en el marco de la Feria Internacional de Turismo de Madrid (Fitur) su oferta basada en el turismo urbano y de ría. El teniente de alcalde y concejal de Turismo, Santi Domínguez, adelantó que la ciudad dará a conocer su Plan de Competitividad Turística, basado en el turismo urbano y de ría y también dará a conocer su programa de eventos culturales y deportivos para este año.

Iván Pozo entregó al concejal de Deportes el cinturón de campeón de Europa del peso mosca

venres, 30 xan 2009

El concejal de Deportes, Xabier Alonso, recibió hoy el cinturón de campeón de Europa de peso mosca , versión EBU (Unión Europea de Boxeo), conseguido por el vigués Iván Pozo el pasado día 16 de enero en las Traviesas. En su despacho de la Concejalía de Deportes, el edil conversó con Pozo durante unos minutos. Alonso lo felicitó por el título conquistado frente al francés Christophe Rodrigues.

Movilidad y Seguridad

Cierre al tráfico de la calle Chao

venres, 30 xan 2009

Se pone en conocimiento del público en general que por mor de las obras de reurbanización en la calle Chao, entre Esperanza y Méndez Núñez, realizadas por la empresa COVSA, estará cerrada al tráfico a dicha calle, con acceso exclusivo para garajes, desde el lunes 2 de febrero de 2009 a las 10.00 horas y por un período aproximado de seis semanas.

Animación Sociocultural

Inscripción de concursos del Carnaval 2008

venres, 30 xan 2009

Conforme el convenio de colaboración firmado por el Ayuntamiento de Vigo con la Federación de Peñas "El Olivo" y con la Agrupación de Centros Deportivos y Culturales, se convocan los siguientes concursos relacionados con el Carnaval 2009:

Mobilidade e Seguridade

Peche ao tráfico da rúa Chao

venres, 30 xan 2009

Ponse en coñecemento do público en xeral que por mor das obras de reurbanización na rúa Chao, entre Esperanza e Méndez Núñez, a realizar pola empresa COVSA, estará pechada ao tráfico a devandita rúa, con acceso exclusivo para garaxes, dende o luns 2 de febreiro de 2009 ás 10.00 horas e por un período aproximado de seis semanas.