mércores, 28 xaneiro 2009

O alcalde e vicepresidencia priorizan o albergue e negociarán en marzo a súa ubicación definitiva

O alcalde, Abel Caballero, e o delegado provincial de Vicepresidencia, Francisco Xavier Verea Argibay, acordaron hoxe mércores a urxencia da apertura dun albergue en Vigo, e ambos se mostraron dispostos a estudar novas ubicacións que presente o Concello a Vicepresidencia en marzo, unha vez se presente o proxecto de Moneo para a Praza do Rei. Mentres, Urbanismo concede mañá a licenza para a reforma da Gota de Leite.

Os actos do Bicentenario inicianse o sábado coa representación da entrada das tropas napoleónicas

mércores, 28 xan 2009

Os actos de celebración do Bicentenario da Reconquista comenzarán este sábado coa representación da toma da vila de Vigo polas tropas francesas, segundo anunciaron hoxe o tenente de alcalde, Santi Domínguez, e o presidente de Asociación de Veciños do Casco Vello, Henrique Macías. Santi Domínguez explicou que a recreación da entrada dos franceses é unha das novidades que inclúe o programa do Bicentenario e salientou que o que se pretende é dar a coñecer unha parte da historia da cidade.

Vide abre a convocatoria para as axudas aos deportistas vigueses federados individuais

mércores, 28 xan 2009

A Fundación Vigo en Deporte abriu hoxe o prazo para as axudas a deportistas vigueses federados pola súa traxectoria durante o ano 2008. Ata o 28 de febreiro próximo, os deportistas locais que desexen acudir a esta sétima convocatoria poderán optar a dúas modalidades, a bolsa de base (ata 16 anos) e a de elite (para maiores de 16), polas que se doan 1.000 e 2.000 euros, respectivamente.

Curso de Beatbox no "Súbete ó Castro"

mércores, 28 xan 2009

O programa de lecer xuvenil alternativo "Súbete ó Castro" dependente da Concellaría de Xuventude, está a desenvolver a súa nova programación de actividades para o mes de febreiro. Entre as novidades caben destacar o Curso de Beatbox ou "percusión vocal", que é o arte de executar ritmos tan só coa imitación de instrumentos e a ampla variedade de sons producidos coa boca e a respiración.

El alcalde y vicepresidencia priorizan el albergue y negociarán en marzo su ubicación definitiva

mércores, 28 xan 2009

El alcalde, Abel Caballero, y el delegado provincial de Vicepresidencia, Francisco Xavier Camino Argibay, acordaron hoy miércoles la urgencia de la apertura de un albergue en Vigo, y ambos se mostraron dispuestos a estudiar nuevas ubicaciones que presente el Ayuntamiento a Vicepresidencia en marzo, una vez se presente el proyecto de Moneo para la Plaza del Rei. Mientras, Urbanismo concede mañana la licencia para la reforma de la Gota de Leche.

Los actos del Bicentenario se inician el sábado con la representación de la entrada de las tropas napoleónicas

mércores, 28 xan 2009

Los actos de celebración del Bicentenario de la Reconquista comenzarán este sábado con la representación de la toma de la villa de Vigo por las tropas francesas, según anunciaron hoy el teniente de alcalde, Santi Domínguez, y el presidente de Asociación de Vecinos del Casco Viejo, Henrique Macías. Santi Domínguez explicó que la recreación de la entrada de los franceses es una de las novedades que incluye el programa del Bicentenario y destacó que lo que se pretende es dar a conocer una parte de la historia de la ciudad.

Vide abre la convocatoria para las ayudas a los deportistas vigueses federados individuales

mércores, 28 xan 2009

La Fundación Vigo en Deporte abrió hoy el plazo para las ayudas a deportistas vigueses federados por su trayectoria durante el año 2008. Hasta el 28 de febrero próximo, los deportistas locales que deseen acudir a esta séptima convocatoria podrán optar a dos modalidades, la bolsa de base (hasta 16 años) y la de élite (para mayores de 16), por las que se donan 1.000 y 2.000 euros, respectivamente.

Curso de Beatbox en el "Súbete al Castro"

mércores, 28 xan 2009

El programa de ocio juvenil alternativo "Súbete al Castro" dependiente de la Concejalía de Juventud, está desarrollando su nueva programación de actividades para el mes de febrero. Entre las novedades caben destacar el Curso de Beatbox o "percusión vocal", que es el arte de ejecutar ritmos tan sólo con la imitación de instrumentos y la amplia variedad de sonidos producidos con la boca y la respiración.