xoves, 29 xaneiro 2009

Unha ruta cultural pola cidade achega á cidadanía a figura do pintor e escritor Urbano Lugrís

xoves, 29 xan 2009

A concelleira de Patrimonio Histórico, Elena Maure, presentou hoxe a ruta cultural "Tras os pasos de Urbano Lugrís", unha iniciativa que ten como obxectivo achegar á cidadanía a figura do artista e a súa vida, como elementos que contextualizan a súa obra. Os precorridos son gratuitos e desenvolvense os venres pola tarde e os sábados pola maña en grupos de 25 persoas.

Evangelista, Sir Richard Bishop e Ches Smith abren o domingo no Marco o Sinsal 7

xoves, 29 xan 2009

O Festival SINSAL 7 abre fogo o domingo 1 de febreiro, no Museo MARCO de Vigo, cun triple cartel que levanta acta do inmellorábel estado de saúde da música urderground norteamericana. Ás 19:45, ao prezo de 12 euros, o rock experimental de Evangelista, liderados pola cantante Carla Bozulich, xunta a Sir Richard Bishop, fundador dos lendarios Sun City Girl, e ao percusionista de free-jazz Ches Smith, serán os encargados de abrir a sétima edición deste encontro plural, sempre á espreita do que está a acontecer cos sons da contemporaneidade. As entradas pódense adquirir na propia billeteira do museo antes do concerto.

Urbanismo adjudica el diseño de 4 ámbitos con 1.400 viviendas protegidas<br />

xoves, 29 xan 2009

La Gerencia de Urbanismo de este jueves aprobó la adjudicación de la topografía y la información parcelaria de los ámbitos de Santa Cristina, Fontes-Pertegueiras, Troncal y Pontenova, donde se edificarán 1.436 viviendas de protección, de un total de 3.996, indicó el alcalde. Abel Caballero estimó el coste de los trabajos en 60.000 euros aproximadamente. <br />

Una ruta cultural por la ciudad acerca a la ciudadanía la figura del pintor y escritor Urbano Lugrís

xoves, 29 xan 2009

La concejala de Patrimonio Histórico, Elena Maure, presentó hoy la ruta cultural "Tras los pasos de Urbano Lugrís", una iniciativa que tiene como objetivo acercar a la ciudadanía la figura del artista y su vida, como elementos que contextualizan su obra. Los recorridos son gratuitos y se desenvuelven los viernes por la tarde y los sábados por la maña en grupos de 25 personas.

Evangelista, Sir Richard Bishop y Ches Smith abren el domingo en el Marco el Sinsal 7

xoves, 29 xan 2009

El Festival SINSAL 7 abre fuego el domingo 1 de febrero, en el Museo MARCO de Vigo, con un triple cartel que levanta acta del inmejorable estado de salud de la música urderground norteamericana. A las 19:45, al precio de 12 euros, el rock experimental de Evangelista, liderados por la cantante Carla Bozulich, junta a Sir Richard Bishop, fundador de los legendarios Sun City Girl, y al percusionista de frene-jazz Ches Smith, serán los encargados de abrir la séptima edición de este encuentro plural, siempre al acecho del que está ocurriendo con los sonidos de la contemporaniedad. Las entradas se pueden adquirir en la propia taquilla del museo antes del concierto.