venres, 28 novembro 2008
O Concello de Vigo estará presente en todas as reunións das Administracións sobre o sector

Vigo actuará de dinamizador para que os gobernos de España e Galicia atendan ás demandas da automoción

O primeiro encontro, celebrado hoxe venres en Madrid, concluíu que o Goberno financiará ata o 70% dos Plans de Empresa presentados polas compañías. O alcalde e o concelleiro de Promoción Económica deron conta esta tarde do resultado da primeira reunión, que tivo lugar no Ministerio de Industria. "É a primeira vez que un Concello participa nunha mesa desta envergadura co Goberno de España", subliñou Abel Caballero.

Santi Domínguez anuncia o investimento de 335.963 euros para a remodelación de seis mercados de Vigo

venres, 28 nov 2008

O tenente de alcalde e concelleiro de Industria e Comercio anunciou este venres o investimento de 335.963 euros para levar a cabo diversas obras de mellora e remodelación de seis mercados de Vigo. "Estamos dando pasos importantes para revitalizar os mercados de Vigo", subliñou Santi Domínguez, quen especificou que as actuacións se desenvolverán nos mercados das Travesas, Progreso, Teis, Cabral, O Berbés e O Calvario.

A concelleira de Benestar anima á cidadanía a sumarse aos actos convocados no Día Mundial contra a Sida

venres, 28 nov 2008

A concelleira de Benestar Social, María Méndez, expresa o seu máis firme apoio aos actos convocados na cidade con motivo da conmemoración do Día Mundial de Loita contra a Sida que terán lugar o vindeiro luns, 1 de decembro, convocados polas diversas entidades que forman parte do Plan Local de Drogodependencias e Outras Adiccións da Concellería de Benestar Social. Nesta edición, a campaña desenvólvese baixo o lema "Lidera, empodera, provee" e demanda o acceso universal á prevención e o tratamento e a atención aos problemas relacionados co VIH para o 2010.

María Méndez destaca a necesidade de dar a coñecer os recursos para que a inserción laboral sexa unha realidade

venres, 28 nov 2008

A concelleira de Benestar Social, María Méndez, salientou este venres a necesidade de dar a coñecer todos os recursos dispoñibles para acadar que a inserción laboral sexa unha realidade. Así o subliñou na inauguración do segundo seminario de Integración Sociolaboral que se celebra co gallo do décimo aniversario do Plan Local de Drogodependencias e outras Adiccións (PLDA) do Concello de Vigo.

Patrimonio Histórico

Obradoiros de cestería tradicional de Galicia 2009

venres, 28 nov 2008

O CAT Centro de Artesanía Tradicional de Vigo, equipamento da Concellería de Patrimonio Histórico do Concello de Vigo, convoca os seus obradoiros de cestería tradicional para o 2009, un ambicioso programa formativo que ten como obxectivo a conservación e divulgación dos saberes que caracterizan este oficio tradicional.

Mobilidade e Seguridade

Artificios pirotécnicos

venres, 28 nov 2008

Ante a proximidade das festas de Nadal onde prolifera a venda e mailo uso de artificios de pirotecnia recreativa (petardos, bengalas, tracas, etc...), lémbrolle a toda a cidadanía, as normas cuxo cumprimento cómpre observar para garantir a tranquilidade e seguridade cidadá.

Promoción Económica e Emprego

Convocatoria para o "Programa de axudas municipais á contratación"

venres, 28 nov 2008

A Xunta de Goberno Local, na súa sesión de data 13/10/2008, a proposta da Concellería de Promoción Económica, Emprego e Participación Cidadá, aprobou as bases reguladoras e a convocatoria do ano 2008 do "PROGRAMA DE AXUDAS MUNICIPAIS Á CONTRATACIÓN", no marco das actuacións do Plan municipal de emprego 2008-2011, as cales foron publicadas no Boletín Oficial da Provincia (BOP) de data 13 de novembro de 2008.<br />

El Concello de Vigo estará presente en todas las reuniones de las Administraciones sobre el sector

Vigo actuará de dinamizador para que los gobiernos de España y Galicia atiendan a las demandas de la automoción

venres, 28 nov 2008

El primer encuentro, celebrado hoy viernes en Madrid, concluyó que el Gobierno financiará incluso el 70% de los Planes de Empresa presentados por las compañías. El alcalde y el concejal de Promoción Económica dieron cuenta esta tarde del resultado de la primera reunión, que tuvo lugar en el Ministerio de Industria. "Es la primera vez que un Ayuntamiento participa en una mesa de esta envergadura con el Gobierno de España", subrayó Abel Caballero.

Santi Domínguez anuncia la inversión de 335.963 euros para la remodelación de seis mercados de Vigo

venres, 28 nov 2008

El teniente de alcalde y concejal de Industria y Comercio anunció este viernes la inversión de 335.963 euros para llevar a cabo diversas obras de avance y remodelación de seis mercados de Vigo. "Estamos dando pasos importantes para revitalizar los mercados de Vigo", subrayó Santi Domínguez, quien especificó que las actuaciones se desarrollarán en los mercados de las Traviesas, Progreso, Teis, Cabral, El Berbés y El Calvario.

La concejala de Bienestar anima a la ciudadanía a sumarse a los actos convocados en el Día Mundial contra el Sida

venres, 28 nov 2008

La concejala de Bienestar Social, María Méndez, expresa su más firme apoyo a los actos convocados en la ciudad con motivo de la conmemoración del Día Mundial de Lucha contra el Sida que tendrán lugar el próximo lunes, 1 de diciembre, convocados por las diversas entidades que forman parte del Plan Local de Drogodependencias y Otras Adicciones de la Concejalía de Bienestar Social. En esta edición, la campaña se desarrolla bajo el lema "Lidera, previene" y demanda el acceso universal a la prevención y el tratamiento y la atención a sus más y sus menos relacionados con el VIH para el 2010.

María Méndez destaca la necesidad de dar a conocer los recursos para que la inserción laboral sea una realidad

venres, 28 nov 2008

La concejala de Bienestar Social, María Méndez, destacó este viernes la necesidad de dar a conocer todos los recursos disponibles para conseguir que la inserción laboral sea una realidad. Así lo subrayó en la inauguración del segundo seminario de Integración Sociolaboral que se celebra con el gallo del décimo aniversario del Plan Local de Drogodependencias y otras Adicciones (PLDA) del Ayuntamiento de Vigo.

Patrimonio Histórico

Talleres de cestería tradicional de Galicia 2009

venres, 28 nov 2008

O Cat Centro de Artesanía Tradicional de Vigo, equipamiento de la Concejalía de Patrimonio Histórico del Ayuntamiento de Vigo, convoca sus talleres de cestería tradicional para el 2009, un ambicioso programa formativo que tiene como objetivo la conservación y divulgación del saber que caracterizan este oficio tradicional.

Con esta achega, Vigo gastará en total 73 millóns de euros en inversións directas no 2009

"Vigo recibirá nos primeiros catro meses de 2009 sobre 52 millóns de euros para inversión directa"

venres, 28 nov 2008

Os proxectos de inversión non superarán os 5 millóns de euros e deberán ser executados nun prazo de 6 meses, na segunda metade de 2009.Abel Caballero informou que o goberno local xa traballa nos proxectos de inversión para "xerar emprego e facer cidade". O alcalde de Vigo recibiu esta "gran noticia" na reunión desta mañá da Federación Española de Municipios co Presidente do Goberno de España.