martes, 25 novembro 2008

aqualia e o Concello de Vigo presentan os novos vehículos de limpeza de sumidoiros

O Concello de Vigo e aqualia presentaron hoxe os novos vehículos de limpeza de sumidoiros que están dotados coas últimas tecnoloxías e capaces de minimizar os efectos acústicos ata nun 35%. No seu compromiso co coidado medioambiental, o Concello de Vigo e aqualia adquiriron estes dous novos vehículos, que xa están adaptados á futura normativa ambiental europea de emisión de partículas á atmosfera, prevista para 2010.

O novo centro de servizos sociais municipais de Coia atenderá a unha poboación de 75.000 persoas

martes, 25 nov 2008

O tenente de alcalde, Santi Domínguez, e a concelleira de Benestar Social, María Méndez, anunciaron este martes que o novo centro municipal de servizos sociais de Coia, que estará rematado a mediados do 2009 atenderá a unha poboación de 75.000 persoas. Así o explicaron Santi Domínguez e María Méndez no transcurso da visita que realizaron ao inicio das obras, que contan cun orzamento de 450.000 euros.

Comezan as terceiras Xornadas do Audiovisual<br />

martes, 25 nov 2008

Do 25 ao 27 de novembro celebrase no edificio municipal do Areal as terceiras Xornadas do Audiovisual, organizadas polo IES Audiovisual. As xornadas están dirixidas a un público profesional do sector audivisual, así como aos estudantes de comunicación audiovisual, xornalismo, publicidade, e imaxe e son, co obxectivo de "esclarecer dúbidas sobre o sector audivisual no seu futuro inmediato".

ANUNCIO DE MOBILIDADE E SEGURIDADE<br />

Pecha ao tráfico a rúa Reconquista

martes, 25 nov 2008

Ponse en coñecemento do público en xeral que por mor das obras de parking subterraneo de Policarpo Sanz, a realizar pola empresa DRAGADOS-EXCONSA UTE, estará pechada ao tráfico a rúa RECONQUISTA, treito entre Marques de Valladares e Policarpo Sanz con acceso exclusivo para garaxes, e como alternativa cambiase o sentido de circulación na rua Alvarez Dario Blazquez desde Marques de Valladares hacia Policarpo Sanz.

aqualia y el Ayuntamiento de Vigo presentan los nuevos vehículos de limpieza de alcantarillas

martes, 25 nov 2008

El Concello de Vigo y aqualia presentaron hoy los nuevos vehículos de limpieza de alcantarillas que están dotados con las últimas tecnologías y capaces de minimizar los efectos acústicos incluso en un 35%. En su compromiso con el cuidado medioambiental, el Ayuntamiento de Vigo y aqualia adquirieron estos dos nuevos vehículos, que ya están adaptados a la futura normativa ambiental europea de emisión de partículas a la atmósfera, prevista para 2010.

El nuevo centro de servicios sociales municipales de Coia atenderá a una población de 75.000 personas

martes, 25 nov 2008

El teniente de alcalde, Santi Domínguez, y la concejala de Bienestar Social, María Méndez, anunciaron este martes que el nuevo centro municipal de servicios sociales de Coia, que estará acabado a mediados del 2009 atenderá a una población de 75.000 personas. Así lo explicaron Santi Domínguez y María Méndez en el transcurso de la visita que realizaron al inicio de las obras, que cuentan con un presupuesto de 450.000 euros.

Santos Héctor invertirá 6,5 millones de euros en 2009 para el fomento del empleo<br />

martes, 25 nov 2008

La cantidad supera el 100% del destinado a los efectos en 2007, un "esfuerzo" que permite en la actualidad contar con 300 personas contratadas en los distintos programas de la Concejalía de Promoción Económica y Empleo. En Participación Ciudadana, Santos Héctor adelantó que se creará en el propio departamento un servicio de asesoramiento a las asociaciones.

Comienzan las terceras Jornadas del Audiovisual<br />

martes, 25 nov 2008

Del 25 al 27 de noviembre celebrara en el edificio municipal del Areal las terceras Jornadas del Audiovisual, organizadas por el IES Audiovisual. Las jornadas están dirigidas a un público profesional del sector audivisual, así como a los estudiantes de comunicación audiovisual, periodismo, publicidad, e imagen y sonido, con el objetivo de "esclarecer dudas sobre el sector audivisual en su futuro inmediato".

ANUNCIO DE MOVILIDAD Y SEGURIDAD<br />

Cierra al tráfico la calle Reconquista

martes, 25 nov 2008

Se pone en conocimiento del público en general que por mor de las obras del parking subterráneo de Policarpo Sanz, que realizará la empresa DRAGADOS-EXCONSA UTE, estará cerrada al tráfico la calle RECONQUISTA, trecho entre Marqués de Valladares y Policarpo Sanz con acceso exclusivo para garajes, y como alternativa cambiará el sentido de circulación en la calle Álvarez Darío Blázquez desde Marqués de Valladares a Policarpo Sanz.