xoves, 27 novembro 2008

O alumeado de Nadal encederase o 5 de decembro e terá un aforro enerxético do 10,6% respecto a 2007

xoves, 27 nov 2008

Manter a aposta polo aforro enerxético foi o obxectivo da Tenencia de Alcaldía na programación do alumeado de Nadal deste ano, segundo subliñou este xoves o tenente de alcalde e concelleiro de Turismo e Comercio, Santi Domínguez. Así, malia que o encendido do alumeado terá lugar o día 5 de decembro, uns días antes que o ano pasado, conseguirase un aforro enerxético do 10,6 por cento respecto ao ano anterior e do 26,1% respecto ao 2006, reducindo o número de horas de encendido. O tenente de alcalde adiantou que o acto de inauguración terá lugar na Praza da Independencia e haberá actividades de dinamización.

Benestar Social celebra mañá o II Seminario de Integración Sociolaboral dirixido a colectivos en risco de exclusión

xoves, 27 nov 2008

A concelleira de Benestar Social, María Méndez, anunciou este xoves que mañá, 28 de novembro, no marco dos actos organizados con motivo do décimo aniversario do Plan Local de Drogodependencias e outras Adiccións (PLDA) terá lugar o segundo seminario de Integración Sociolaboral. A xornada, que será inaugurada ás 9 horas pola edi na planta 11 do Concello de Vigo, está dirixida aos colectivos excluídos ou en risco de exclusión social.

El alumbrado de Navidad se encenderá el 5 de diciembre y tendrá un ahorro energético del 10,6% respeto a 2007

xoves, 27 nov 2008

Mantener la apuesta por el ahorro energético fue el objetivo de la Tenencia de Alcaldía en la programación del alumbrado de Navidad de este año, según subrayó este jueves el teniente de alcalde y concejal de Turismo y Comercio, Santi Domínguez. Así, a pesar de que el encendido del alumbrado tendrá lugar el día 5 de diciembre, unos días antes que el año pasado, se conseguirá un ahorro energético del 10,6 por ciento respeto al año anterior y del 26,1% respeto al 2006, reduciendo el número de horas de encendido. El teniente de alcalde adelantó que el acto de inauguración tendrá lugar en la Plaza de la Independencia y habrá actividades de dinamización.

Bienestar Social celebra mañana el II Seminario de Integración Sociolaboral dirigido a colectivos en riesgo de exclusión

xoves, 27 nov 2008

La concejala de Bienestar Social, María Méndez, anunció este jueves que mañana, 28 de noviembre, en el marco de los actos organizados con motivo del décimo aniversario del Plan Local de Drogodependencias y otras Adicciones (PLDA) tendrá lugar el segundo seminario de Integración Sociolaboral. La jornada, que será inaugurada a las 9 horas por la edil en la planta 11 del Ayuntamiento de Vigo, está dirigida a los colectivos excluidos/exclusos o en riesgo de exclusión social.