xoves, 19 febreiro 2009

O servizo de atención primaria de Benestar incrementou nun 22% o número de intervencións

xoves, 19 feb 2009

O servizo de atención primeria da Concellería de Benestar Social realizou o ano pasado 33.095 intervencións, cifra que representa un 22% máis en relación a 2007, segundo afirmou hoxe a concelleira María Méndez na presentación do balance do servizo. A concelleira sinalou que este incremento debeuse especialmente ás medidas que se implantaron para mellorar o servizo e que se concretaron no incremento da plantilla.

Exposición de "Laxeiro, ilustracións, estampas e deseños"

xoves, 19 feb 2009

A Fundación Laxeiro inaugura o venres, día 20, unha exposición de traballos realizados polo pintor para ilustrar publicacións, obra gráfica e deseños de obxectos diversos como cerámicas de Sargadelos, botellas e algún outro obxecto singular. A mostra poderase ver na sede da Fundación ata o 31 de maio. que acolle esta exposición. <br />

Entroido en Vigozoo

xoves, 19 feb 2009

Vigozoo desenvolverá os días 21, 22, 23 e 24 de febreiro o programa "Entroido en Vigozoo" para todos aqueles visitantes que acudan disfrazados independentemente da súa idade. Para levar a cabo dito programa, Vigozoo preparou actividades enfocadas para os máis pequenos na que os maiores tamén poden disfrutar e participar.

El servicio de atención primaria de Bienestar incrementó en un 22% el número de intervenciones

xoves, 19 feb 2009

El servicio de atención primaria de la Concejalía de Bienestar Social realizó el año pasado 33.095 intervenciones, cifra que representa un 22% más en relación a 2007, según afirmó hoy la concejala María Méndez en la presentación del balance del servicio. La concejala señaló que este incremento se debió especialmente a las medidas que se implantaron para mejorar el servicio y que se concretaron en el incremento de la plantilla.

Exposición de "Laxeiro, ilustraciones, estampas y diseños"

xoves, 19 feb 2009

La Fundación Laxeiro inaugura el viernes, día 20, una exposición de trabajos realizados por el pintor para ilustrar publicaciones, obras gráficas y diseños de objetos diversos cómo cerámicas de Sargadelos, botellas y algún otro objeto singular. La muestra se podrá ver en la sede de la Fundación hasta el 31 de mayo que acoge esta exposición. <br />

Carnaval en Vigozoo

xoves, 19 feb 2009

Vigozoo desarrollará los días 21, 22, 23 y 24 de febrero el programa "Entroido en Vigozoo" para todos aquellos visitantes que acudan disfrazados independientemente de su edad. Para llevar a cabo dicho programa, Vigozoo preparó actividades enfocadas para los más pequeños en la que los mayores también pueden disfrutar y participar.

Anuncio de Mobilidade e Seguridade

Peche de tráfico da rúa Redondo

xoves, 19 feb 2009

Ponse en coñecemento do público en xeral que por mor das obras de canalización de gas, a realizar <br /> pola empresa GAS GALICIA, estará pechada ao tráfico a rúa Redondo (Navia), á altura do número <br /> 80, con acceso exclusivo para garaxes, dende o xoves 19 de febreiro de 2009 ás 10:00 horas e por <br /> un período aproximado dunha semana.