xoves, 7 xuño 2012

O Concello aporta a Foanpas medio millón de euros para xestionar comedores e actividades extraescolares

O alcalde de Vigo asinou hoxe xoves un convenio coas Foanpas de case medio millóns de euros para a xestión de comedores y a financiación de actividades escolares. Grazas a este acordo 2.150 nenos reciben bolsas de comedor, una cifra á que hai que sumar outras 2.150 axudas que se entregan desde Benestar Social co que o número final de bolsas municipais ascende a 4.310, cun importe de 1,2 millóns de euros.

Última charla do ciclo "Historia das mulleres en Galicia"

xoves, 7 xuñ 2012

O xoves, 7 de xuño é a ultima charla do ciclo "Historia das mulleres en Galicia" , unha obra conxunta de cinco historiadoras galegas sobre o papel da muller desde a prehistoria ata a actualidade. A charla do xoves sobre a "Época Contemporánea" estará a cargo de Herminia Pernas Oroza, Doutora en Historia Contemporánea pola Universidade de Santiago de Compostela. Será ás 19.00 horas no Centro de Documentación e Recursos Feministas.

El Ayuntamiento aporta a Foanpas medio millón de euros para gestionar comedores y actividades extraescolares

xoves, 7 xuñ 2012

El alcalde de Vigo firmó hoy jueves un convenio con las Foanpas de casi medio millon de euros para la gestión de comedores y la financiación de actividades escolares. Gracias a este acuerdo 2.150 niños reciben bolsas de comedor, una cifra a la que hay que sumar otras 2.150 ayudas que se entregan desde Bienestar Social con el que el número final de bolsas municipales asciende a 4.310, con un imponerte de 1,2 millones de euros.

Última charla del ciclo "Historia de las mujeres en Galicia"

xoves, 7 xuñ 2012

El jueves, 7 de junio es la última charla del ciclo "Historia de las mujeres en Galicia" , una obra conjunta de cinco historiadoras gallegas sobre el papel de la mujer desde la prehistoria hasta la actualidad. La charla del jueves sobre la "Época Contemporánea" estará a cargo de Herminia Pernas Oroza, Doctora en Historia Contemporánea por la Universidad de Santiago de Compostela. Será a las 19.00 horas en el Centro de Documentación y Recursos Feministas.