mércores, 25 abril 2012

O goberno local apoia a mobilización sindical contra os recortes en sanidade e educación

mércores, 25 abr 2012

O alcalde entrevistouse este mércores cos secretarios comarcais de UGT e CCOO, sindicatos que convocaron para este domingo, ás 12 horas, unha manifestación en contra dos recortes en sanidade e educación. Estas medidas afectan "de xeito moi importante" á cidadanía viguesa, apuntou Abel Caballero, en particular polo "hospital privado" que estase a construir en Vigo desde a Xunta de Galicia.

Caballero avanza a opinión "unánime" da Femp de acotar a actuación das deputacións a concellos de menos de 20.000 habitantes

mércores, 25 abr 2012

Abel Caballero anunciou hoxe mércores o "unánime" acordo de todos os membros da Femp para limitar as actuacións das diputacións a concellos de menos de 20.000 habitantes. Esta "sabia e convinte" decisión foi unha das que se alcanzou onte na na xunta de goberno da Federación de Municipios e Provincias na que participou o rexedor e vicepresidente do ente.

Atopar emprego a través das redes sociais

mércores, 25 abr 2012

A Concellería de Xuventude en colaboración coa Concellería de Emprego convocan o obradoiro "atopar emprego a través das redes sociais" con obxectivo de difundir o novo escenario do mercado laboral, facilitando ás persoas que buscan emprego unha maior e mellor adaptabilidade á nova realidade.

Nova sesión do III Ciclo "Muller e Saúde integral"

mércores, 25 abr 2012

A Concellería de Igualdade organiza durante os meses de abril a xuño unha nova edición do ciclo "MULLER E SAÚDE INTEGRAL" . Os obradoiros impartense na Casa das Mulleres ( rúa Romil nº 20, Vigo ) O seguinte obradoiro "Practiquemos Pilates. Efectos beneficiosos" a cargo de Isabel Rodríguez de la Iglesia, monitora de pilates , está programado para o xoves, 26 de abril, ás 19.00 h.

El gobierno local apoya la movilización sindical contra los recortes en sanidad y educación

mércores, 25 abr 2012

El alcalde se entrevistó este miércoles con los secretarios comarcales de UGT y CCOO, sindicatos que convocaron para este domingo, a las 12 horas, una manifestación en contra de los recortes en sanidad y educación. Estas medidas afectan "de manera muy importante" a la ciudadanía viguesa, apuntó Abel Caballero, en particular por el "hospital personal" que se va a construir en Vigo desde la Xunta de Galicia.

Caballero ve "lagunas constitucionales muy serias" en la ley de Área Metropolitana de Vigo

mércores, 25 abr 2012

Tras una entrevista con representantes del colectivo educativo de la ciudad, y tras numerosas reuniones con distintos sectores, el alcalde reveló la "indignación" de Vigo con una ley definida como una "agresión" a la urbe que toda la ciudadanía "percibe y rechaza". Abel Caballero criticó que, tras meses de negociaciones, la ley "en lugar de avanzar, se retrocedió".

Caballero avanza la opinión "unánime" de la Femp de acotar la actuación de las diputaciones a ayuntamientos de menos de 20.000 habitantes

mércores, 25 abr 2012

Abel Caballero anunció hoy miércoles el "unánime" acuerdo de todos los miembros de la Femp para limitar las actuaciones de las diputaciónes a ayuntamientos de menos de 20.000 habitantes. Esta "sabia y conveniente" decisión fue una de las que se alcanzó ayer en la en la junta de gobierno de la Federación de Municipios y Provincias en la que participó el regidor y vicepresidente del ente.

Nueva sesión del III Ciclo "Mujer y Salud integral"

mércores, 25 abr 2012

La Concelleria de Igualdad organiza durante los meses de abril a junio una nueva edición del ciclo "MUJER Y SALUD INTEGRAL" . Los talleres se imparten en la Casa de las Mujeres (calle Romil nº 20, Vigo ) El siguiente talleres "Practiquemos Pilates. Efectos beneficiosos" a cargo de Isabel Rodríguez de la Iglesia, monitora de pilates , está programado para el jueves, 26 de abril, a las 19.00 h.

Encontrar empleo a través de las redes sociales

mércores, 25 abr 2012

La Concelleria de Juventud en colaboración con la Concejalía de Empleo convocan el taller "encontrar empleo a través de las redes sociales" con objetivo de difundir el nuevo escenario del mercado laboral, facilitando a las personas que buscan empleo una mayor y mejor adaptabilidade a la nueva realidad.