venres, 10 febreiro 2012

O goberno local adxudica 72 novas bolsas de idiomas e ultima humanizacións por valor de 13 millóns de euros

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, informou hoxe venres dos asuntos aprobados na Xunta de Goberno Local, que validou a adxudicación de 72 novas axudas estudantes da Escola Oficial de Idiomas de Vigo, que mellorarán a súa capacitación no estranxeiro cos 100.000 euros que adica o Concello ao efecto. O Concello tamén aprobou os plans de seguridade e saúde previos á humanización de sete rúas, cun investimento próximo aos 13 millóns de euros e que iniciaránse en dúas semanas.

O Concello promocionará en España a marca "Mar de Vigo" coa imaxe da noite da cidade

venres, 10 feb 2012

"Unha noite de Vigo" é o lema co que o Concello promocionará "dun xeito diferente, con imaxes determinantes e expresivas" a marca Mar de Vigo por toda España. A primeira destas citas será o próximo día 22 en Madrid cando a sala Joy Eslava acolla unha noite con gastronomía e música de Vigo. Trátase, explicou o rexedor hoxe venres durante a rolda de presentación, de trasladar "por toda España o que Vigo é capaz de facer".

Caballero anuncia o inicio da rehabilitación dunha "xoia arquitectónica" viguesa do século XIX

venres, 10 feb 2012

O alcalde de Vigo acudiu este venres á rúa Carral número 13, onde en "dous ou tres meses" darán comezo os traballos de rehabilitación dunha "xoia arquitectónica da cidade", que data de finais do século dezanove. Explicou Abel Caballero que, durante os traballos de recuperación, respectarase tanto a fachada orixinal coma a estructura interior do inmoble. O goberno local inicia ademais a tramitación para axudar á rehabilitación de 32 inmobles no Casco Vello vigués.

El gobierno local adjudica 72 jóvenes bolsas de idiomas y ultima humanizaciones por valor de 13 millones de euros

venres, 10 feb 2012

El alcalde de Vigo, Abel Caballero, informó hoy viernes de los asuntos aprobados en la Junta de Gobierno Local, que validou la adjudicación de 72 jóvenes ayudas estudiantes de la Escuela Oficial de Idiomas de Vigo, que mejorarán su capacitación en el extranjero con los 100.000 euros que dedica el Ayuntamiento al efecto. O Concello también aprobó los planes de seguridad y salud previos a la humanización de siete calles, con una inversión próxima a los 13 millones de euros y que iniciaránse en dos semanas.

El Ayuntamiento promocionará en España la marca "Mar de Vigo" con la imagen de la noche de la ciudad

venres, 10 feb 2012

"Una noche de Vigo" es el lema con el que el Ayuntamiento promocionará "de una manera diferente, con imágenes determinantes y expresivas" la marca Mar de Vigo por toda España. La primera de estas citas será el próximo día 22 en Madrid cuando la sala Joy Eslava acoja una noche con gastronomía y música de Vigo. Se trata, explicó el regidor hoy viernes durante la ronda de presentación, de trasladar "por toda España lo que Vigo es capaz de hacer".

Caballero anuncia el inicio de la rehabilitación de una "joya arquitectónica" viguesa del siglo XIX

venres, 10 feb 2012

El alcalde de Vigo acudió este viernes a la calle Carral número 13, donde en "dos o tres meses" darán comienzo los trabajos de rehabilitación de una "joya arquitectónica de la ciudad", que data de finales del siglo diecinueve. Explicó Abel Caballero que, durante los trabajos de recuperación, se respetará tanto la fachada original como la estructura interior del inmueble. El gobierno local inicia además la tramitación para ayudar a la rehabilitación de 32 inmuebles en el Casco Viejo vigués.