venres, 19 decembro 2008

O alcalde anuncia unha inversión de 53 millóns de euros para humanizacións no 2009

A Xunta de Goberno Local, en sesión extraordinaria, autorizou este venres solicitar ao Estado os 52 millóns de euros que lle corresponden a Vigo do Plan de Inversión Local, dos que 33,5 irán destinados a "humanizacións masivas na cidade", indicou Abel Caballero. A esta cantidade se suman os 12 millóns procedentes do endebedamento e os 8 millóns que contemplan os orzamentos municipais para este fin.

Os parados co subsidio de desemprego e os que perciban a renda activa de inserción pagarán a metade no vitrasa<br />

venres, 19 dec 2008

A proposta da revisión de tarifas para o transporte público do goberno local contempla a redución do 50% do billete a este colectivos e ás súas familias. Os transbordos gratuitos se amplían a unha hora e se mellora o servizo a Navia nas fins de semana. O prezo do billete ordinario e dos bonos se incrementará en 5 céntimos e os taxis suben as tarifas diarias un 4,2% e as nocturnas un 9,2%.

O servizo de coidadores de barrio comeza hoxe como impulso á recuperación integral do Casco Vello

venres, 19 dec 2008

Como impulso á aposta pola recuperación integral do Casco Vello, o novidoso servizo de coidadores de barrio entra hoxe en funcionamento, segundo anunciaron a conselleira de Vivenda, Teresa Táboas, e o tenente de alcalde e presidente do Consorcio do Casco Vello, Santi Domínguez. Integrado por catorce persoas, o equipo que prestará o servizo traballará en dúas quendas co obxectivo de prestar apoio á veciñanza, comerciantes e turistas que se acheguen ao barrio histórico vigués. <br />

Voluntarios da cidade participan nun encontro lúdico

venres, 19 dec 2008

Representantes de máis de 40 entidades dos movementos asociativos e de voluntariado da cidade participaron ,na tarde do pasado xoves, nun encontro de carácter lúdico que tivo lugar no auditorio do edificio municipal do Areal, organizado pola Oficina Municipal de Voluntariado.Ó encontro asistiron o alcalde, Abel caballero, o concelleiro Santos Hector e o ciclista, Oscar Pereiro que agradeceron a adicación desinteresada das persoas voluntarias e resaltaron a súa crecente importancia.

El alcalde anuncia una inversión de 53 millones de euros para humanizaciones en el 2009

venres, 19 dec 2008

La Junta de Gobierno Local, en sesión extraordinaria, autorizó este viernes solicitar al Estado los 52 millones de euros que le corresponden a Vigo del Plan de Inversión Local, de los que 33,5 irán destinados a "humanizaciones masivas en la ciudad", indicó Abel Caballero.A esta cantidad se suman los 12 millones procedentes del endeudamiento y los 8 millones que contemplan los presupuestos municipales para este fin.

Los parados con el subsidio de desempleo y los que perciban la renta activa de inserción pagarán la mitad en el vitrasa<br />

venres, 19 dec 2008

La propuesta de la revisión de tarifas para el transporte público del gobierno local contempla la reducción del 50% del billete a este colectivo y a sus familias. Los trasbordos gratuitos se amplían a una hora y se mejora el servicio a Navia en los fines de semana. El precio del billete común y de los bonos se incrementará en 5 céntimos y los taxis suben las tarifas diarias un 4,2% y las nocturnas un 9,2%.

El servicio de cuidadores de barrio comienza hoy como impulso a la recuperación integral del Casco Viejo

venres, 19 dec 2008

Como impulso a la apuesta por la recuperación integral del Casco Viejo, el novedoso servicio de cuidadores de barrio entra hoy en funcionamiento, según anunciaron la consejera de Vivienda, Teresa Táboas, y el teniente de alcalde y presidente del Consorcio del Casco Viejo, Santi Domínguez. Integrado por catorce personas, el equipo que prestará el servicio trabajará en dos turnos con el objetivo de prestar apoyo a los vecinos, comerciantes y turistas que se acerquen al barrio histórico vigués. <br />

Voluntarios de la ciudad participan en un encuentro lúdico

venres, 19 dec 2008

Representantes de más de 40 entidades de los movimientos asociativos y de voluntariado de la ciudad participaron ,en la tarde del pasado jueves, en un encuentro de carácter lúdico que tuvo lugar en el auditorio del edificio municipal del Arenal, organizado por la Oficina Municipal de Voluntariado.Al encuentro asistieron el alcalde, Abel caballero, el concejal Santos Héctor y el ciclista, Oscar Pereiro que agradecieron la dedicación desinteresada de las personas voluntarias y resaltaron su creciente importancia.

La calle Blein Budiño cuenta desde este viernes con la antigua escalera de Jenaro de la Fuente

venres, 19 dec 2008

Tras muchos años retirada de las calles viguesas, la escalera conocida como Jenaro de la Fuente o de la Plaza de Portugal fue inaugurada este viernes -una vez restaurada- en su nuevo emplazamiento, la calle Blein Budiño, que conecta Don Bosco con Venezuela. Con la presencia de distintos representantes políticos, el alcalde destacó la recuperación de una parte de la ciudad olívica.