xoves, 18 decembro 2008

A estación de Urzáiz terá unha praza miradoiro seis veces superior á veneciana de San Marcos

O alcalde e o arquitecto que deseña a obra, Thom Mayne, explicaron hoxe xoves ás liñas principais do proxecto: a praza superior, á altura de Via Norte, contará cun anfiteatro, un paseo mirador á Ría e unha entrada superior. A entrada actual se manterá e haberá unha terceira ao lateral, no actual percorrido das vías, onde irá un paseo verde. Ademais, os viaxeiros do tren no andén soterrado terán vistas á Ría mediante un xogo de espellos. En dous meses estará o proxecto definitivo. <br />

María Méndez reafirma a aposta do Concello pola prevención das drogodependencias e a inclusión

xoves, 18 dec 2008

A concelleira de Benestar Social reafirmou este xoves o compromiso do seu departamento e do Concello de Vigo no traballo de prevención das drogodependencias para o exercicio do 2009. A edil afirmou que a administración local incluirá cláusulas de inclusión nas adxudicacións que realice durante a clausura do décimo aniversario da posta en marcha do Plan Local de Drogodependencias e outras Adiccións (PDLA), no que tamén participou Víctor Pedreira, subdirector xeral de Saúde Mental e Drogodependencias.

"Move Vigo Nadal 2008" celebrará ata o 6 de xaneiro 80 actividades nos 22 barrios e parroquias vigueses

xoves, 18 dec 2008

Un total de oitenta actividades desenvolverá o programa "Move Vigo Nadal 2008" ao longo dos barrios e as parroquias da cidade, segundo explicou este xoves o concelleiro de Cultura, Xesus López. Na presentación do programa, na que tamén participou o vogal de Cultura da Federación Veciñal Eduardo Chao, Xosé Couñago, o edil subliñou que deste xeito, a programación organizada polas diferentes asociacións veciñais de Vigo "busca achegar as actividades culturais a todos os barrios e parroquias da cidade".

Obradoiros infantís de Nadal no MARCO

xoves, 18 dec 2008

A partir deste venres, 19 de decembro de 2008, comezan no MARCO os obradoiros infantís de Nadal, que estarán en marcha durante tres fins de semana consecutivas. Este programa diríxese a nenos/as a partir de 3 anos, sós ou acompañados de persoas adultas, e ofrece ao público infantil e familiar unha posibilidade de aproveitar o tempo de lecer aprendendo e desfrutando neste período de vacacións escolares.

A Sala A! presenta o concerto Duplo R como nexo de cultura tradicional e xuventude a través da regueifa e o rap

xoves, 18 dec 2008

A concelleria de Xuventude oferta o concerto Duplo R, que terá lugar o venres na Sala A! co fin de achegar a cultura tradicional á xuventude mediante a regueifa e o rap. A sesión, que se desenvolverá de 18 a 21 horas, será de balde e contará coa presenza de grafiteiros e as actuacións de El Puto Coke, Aid, Woyza e Seila, García MC E Gran Purismo entre outros, que amosarán que tamén é posible facer hip hop en galego.

La estación de Urzáiz tendrá una plaza mirador seis veces superior a la veneciana de San Marcos

xoves, 18 dec 2008

El alcalde y el arquitecto que diseña la obra, Thom Mayne, explicaron hoy jueves a las líneas principales del proyecto: la plaza superior, a la altura de Via Norte, contará con un anfiteatro, un paseo mirador a la Ría y una entrada superior. La entrada actual se mantendrá y habrá una tercera en el lateral, en el actual recorrido de las vías, donde irá un paseo verde. Además, los viajeros del tren en el andén soterrado tendrán vistas a la Ría mediante un juego de espejos. En dos meses estará el proyecto definitivo. <br />

María Méndez reafirma la apuesta del Ayuntamiento por la prevención de las drogodependencias y la inclusión

xoves, 18 dec 2008

La concejala de Bienestar Social reafirmó este jueves el compromiso de su departamento y del Ayuntamiento de Vigo en el trabajo de prevención de las drogodependencias para el ejercicio del 2009. La edil afirmó que la administración local incluirá cláusulas de inclusión en las adjudicaciones que realice durante la clausura del décimo aniversario de la puesta en marcha del Plan Local de Drogodependencias y otras Adicciones (PDLA), en el que también participó Víctor Pedreira, subdirector general de Salud Mental y Drogodependencias.

Santi Domínguez anuncia que la pista de hielo estará instalada en Castrelos desde mañana hasta el 31 de enero

xoves, 18 dec 2008

El teniente de alcalde, Santi Domínguez, anunció este jueves que el auditorio de Castrelos acogerá, por segundo año consecutivo, la pista de hielo desde mañana 19 de diciembre hasta el 31 de enero. El precio es de 6 euros por persona excepto para los niños y niñas participantes en el programa de promoción escolar, que será de 3 euros por menor.

"Mueve Vigo Navidad 2008" celebrará hasta el 6 de enero 80 actividades en los 22 barrios y parroquias vigueses

xoves, 18 dec 2008

Un total de ochenta actividades desarrollará el programa "Mueve Vigo Navidad 2008" a lo largo de los barrios y las parroquias de la ciudad, según explicó este jueves el concejal de Cultura, Xesus López. En la presentación del programa, en la que también participó el vocal de Cultura de la Federación Vecinal Eduardo Chao, Xosé Couñago, el edil subrayó que de este modo, la programación organizada por las diferentes asociaciones vecinales de Vigo "busca acercar las actividades culturales a todos los barrios y parroquias de la ciudad".

Talleres infantiles de Navidad en el MARCO

xoves, 18 dec 2008

A partir de este viernes, 19 de diciembre de 2008, comienzan en el MARCO los talleres infantiles de Navidad, que estarán en marcha durante tres fines de semana consecutivas. Este programa se dirige a niños/as a partir de 3 años, solos o acompañados de personas adultas, y ofrece al público infantil y familiar una posibilidad de aprovechar el tiempo de ocio aprendiendo y disfrutando en este período de vacaciones escolares.

La Sala A! presenta el concierto Duplo R cómo nexo de cultura tradicional y juventud a través de la regueifa y el rap

xoves, 18 dec 2008

La concellería de Juventud oferta el concierto Duplo R, que tendrá lugar el viernes en la Sala A! con el fin de acercar la cultura tradicional a la juventud mediante la regueifa y el rap. La sesión, que se desarrollará de 18 a 21 horas, será gratuíta y contará con la presencia de grafiteros y las actuaciones de Él Puto Coke, Aid, Woyza y Seila, García MC Y Gran Purismo entre otros, que mostrarán que también es posible hacer hip hop en gallego.