xoves, 28 xuño 2012

O Concello colabora coa 38 edición da Feira do Libro que comeza este venres na Praza Compostela

xoves, 28 xuñ 2012

A concelleira de Cultura, Isaura Abelairas, enfatizou hoxe xoves a necesidade de que as administracións sigan a apoiar á cultura, nunha época de "grandes"dificultades económicas como a que estamos a atravesar durante a presentación da Feira do Libro de Vigo. Acompañada pola delegada da Xunta, María Xosé Bravo Boch, e os representantes da Federación de Libreiros de Galicia, Abelairas desexó éxitos á 38 edición do certame que estará na Praza de Compostela ata o próximo día 8 de xullo.

A obra de Alba Pardo toma os espazos da Alcaldía

xoves, 28 xuñ 2012

O alcalde presidiu este xoves a apertura dunha nova edición de Mostrarte, a proposta cultural que leva o arte pictórico aos espazos da Alcaldía do Concello, desta volta co traballo de Alba Pardo, creadora de mundos artísticos a partir dunha liña.

As entradas para Carles Santos + Cabo San Roque no Auditorio Municipal do Concello custan 5 euros e poden ser adquiridas desde unha hora antes do inicio do concerto na billeteira do recinto

Dobre ración o venres 29 en Imaxina Sons: Carles Santos+ Cabo San Roque no Auditorio Municipal e Dhafer Youssef na Constitución<br /> Ademais pasacalles con A Magnifique Bande dos Homes sen

xoves, 28 xuñ 2012

Xornada completa o venres 29 de xuño dentro da programación do 8º Festival de Jazz de Vigo Imaxina Sons. O día comezará cos pasacalles de A Magnifique Bande dos Homes sen Medo e rematará co quinteto de Alberto Vilas no Xancarajazz dentro do circuíto "Jazz na Noite". Carles Santos+ Cabo San Roque levarán a súa Maquinofobiapianolera ao Auditorio Municipal do Concello ás 21h; a audiencia será testemuña do enfrentamento entre o piano de Carles Santos e a orquestra mecánica dos Cabo San Roque. Xa na Praza da Constitución Imaxina Sons acolle o concerto de Dhafer Youssef, a ensamblaxe que fai o tunecino entre a música de raíz e os elementos do jazz contemporáneo converteuse nun dos éxitos do jazz europeo dos últimos anos.

El Ayuntamiento colabora con la 38 edición de la Feria del Libro que comienza este viernes en la Plaza Compostela

xoves, 28 xuñ 2012

La concejala de Cultura, Isaura Abelairas, enfatizó hoy jueves a necesidad de que las administraciones sigan apoyando a la cultura, en una época de "grandes"dificultades económicas como la que estamos atravesando durante la presentación de la Feria del Libro de Vigo. Acompañada por la delegada de la Junta, María Xosé Bravo Boch, y los representantes de la Federación de Libreros de Galicia, Abelairas deseeó éxitos a la 38 edición del certamen que estará en la Plaza de Compostela hasta el próximo día 8 de julio.

La obra de Alba Pardo toma los espacios de la Alcaldía

xoves, 28 xuñ 2012

El alcalde presidió este jueves la apertura de una nueva edición de Mostrarte, la propuesta cultural que lleva el arte pictórico a los espacios de la Alcaldía del Ayuntamiento, de esta vuelta con el trabajo de Alba Pardo, creadora de mundos artísticos a partir de una línea.

Las entradas para Carles Santos + Cabo San Roque en el Auditorio Municipal del Ayuntamiento cuestan 5 euros y pueden ser adquiridas desde una hora antes del inicio del concierto en la boletería del recinto

Doble ración el viernes 29 en Imagina Sonidos: Carles Santos+ Cabo San Roque en el Auditorio Municipal y Dhafer Youssef en la Constitución<br /> Además pasacalles con La Magnifique Bande

xoves, 28 xuñ 2012

Jornada completa el viernes 29 de junio dentro de la programación del 8º Festival de Jazz de Vigo Imagina Sonidos. El día comenzará con los pasacalles de A Magnifique Bande de los Hombres sin Miedo y rematará con el quinteto de Alberto Vilas en el Xancarajazz dentro del circuito "Jazz en la Noche". Carles Santos + Cabo San Roque llevarán su Maquinofobiapianolera al Auditorio Municipal del Ayuntamiento a las 21h; la audiencia será testigo del enfrentamento entre el piano de Carles Santos y la orquesta mecánica de los Cabo San Roque. Ya en la Plaza de la Constitución Imagina Sonidos acoge el concierto de Dhafer Youssef, el ensamblaje que hace el tunecino entre la música de cuajo y los elementos del jazz contemporáneo se convirtió en uno de los éxitos del jazz europeo de los últimos años.