xoves, 17 abril 2008

Cultura asina un convenio co Cineclube Lumière para potenciar a súa programación de cine en versión orixinal

xoves, 17 abr 2008

O concelleiro de Cultura, o nacionalista Xesus López, anunciou hoxe a sinatura dun convenio de colaboración coa presidenta do Cineclube Lumière, Anabel González, para potenciar a súa programación de cine en versión orixinal dirixida a públicos sectoriais e especializados. Durante o primeiro semestre do 2008 as proxeccións teñen lugar todos os luns ás 20.30 horas no Auditorio Municipal, mentres que de setembro a decembro faranse no Centro Cultural Caixanova, "por mor das obras de mellora que se levarán a cabo no recinto municipal", segundo explicou o concelleiro de Cultura.

Máis de 250 deportistas con discapacidade intelectual participarán o domingo nos XII Xogos Autonómicos de Natación

xoves, 17 abr 2008

O vindeiro domingo, 20 de abril, daranse cita 258 deportistas con discapacidade intelectual das catro provincias galegas para participar nos XII Xogos Autonómicos de Natación, segundo anunciou este xoves o concelleiro de Deportes, o nacionalista Xabier Alonso. O evento, organizado polas asociacións Special Olympics Galicia e San Francisco, celebrarase na piscina do Carme (ubicada no pavillón das Travesas), dende ás 10.45 horas, que terá lugar a inauguración, ata as 19 horas, momento da clausura.

Break dance, trivial friky, dobraxe e tapas son algunhas das actividades que oferta esta fin de semana as Tardes e Noites Vivas

xoves, 17 abr 2008

O programa de ocio alternativo xuvenil da Concellería de Xuventude, Tardes e Noites Vivas, oferta novas actividades esta fin de semana do 18 e 19 de abril, segundo anunciou este xoves a concelleira nacionalista Iolanda Veloso. Break dance, trivial friky, dobraxe cómica, pincos e tapas son algunhas das novas propostas que se desenvolverán o venres e o sábado a partires das 17 horas.

El Ayuntamiento estudia instalar un gran centro de telecomunicaciones en el monte Cepudo

xoves, 17 abr 2008

Además de dar servicio a los bomberos y a la Policía, la antena incluiría la Televisión Digital Terrestre, la red WIMAX y otros servicios que lo convertirían en un "centro de telecomunicaciones avanzado". El proyecto, presentado este jueves por la Comunidad de Montes de Valadares, será estudiado por Urbanismo y el alcalde se mostró "seguro de que lo vamos a llevar adelante".

La cúpula diretiva de Correos analiza en Vigo su planificación actual y futura

xoves, 17 abr 2008

Las Jornadas de la Dirección de Planificación de Correos se celebran cada dos meses en las ciudades más importantes de España. Este jueves fue el turno de Vigo, y el alcalde, Abel Caballero, acudíó a la inauguración del evento de la Sociedad que estuvo bajo su mando en su periodo ministerial. Abel Caballero destacó el buen funcionamiento del servicio en la ciudad.

Cultura firma un convenio con el Cineclube Lumière para potenciar su programación de cine en versión original

xoves, 17 abr 2008

El concejal de Cultura, el nacionalista Xesus López, anunció hoy la firma de un convenio de colaboración con la presidenta del Cineclube Lumière, Anabel González, para potenciar su programación de cine en versión original dirigida a públicos sectoriales y especializados. Durante lo primer semestre del 2008 las proyecciones tienen lugar todos los lunes a las 20.30 horas en el Auditorio Municipal, mientras que de septiembre a diciembre se harán en el Centro Cultural Caixanova, "por mor de las obras de avance que se llevarán a cabo en el recinto municipal", según explicó el concejal de Cultura.