xoves, 5 xullo 2012

Caballero avanza que máis de 400 efectivos velarán pola seguridade da décima edición do Festival Aéreo

O alcalde de Vigo presidiu este xoves a Xunta de Seguridade convocada pola celebración do Festival Aéreo Internacional de Vigo 2012, que terá lugar en Samil o próximo 22 de xullo ás 11 horas. Máis de 400 persoas, entre efectivos de Policía Local, Policía Nacional, bombeiros, Garda Civil, socorristas e membros de Protección Civil, velarán pola seguridade durante o desenvolvemento do evento.

O Concello intensificará a campaña informativa para un correcto uso das cadeiras infantís de seguridade

xoves, 5 xul 2012

O alcalde e o concelleiro de Seguridade visitaron este xoves a escola infantil municipal Atalaia de Teis, onde tivo lugar unha actividade da sección de Educación Vial da Policía Local cos máis pequenos. Caballero indicou que o 74% dos vehículos inspeccionados non estaban correctamente instaladas polo que, de cara ao próximo curso, o Concello intensificará a campaña de información aos pais.

El Ayuntamiento intensificará la campaña informativa para un correcto uso de las sillas infantiles de seguridad

xoves, 5 xul 2012

El alcalde y el concejal de Seguridad visitaron este jueves la escuela infantil municipal Atalaia de Teis, donde tuvo lugar una actividad de la sección de Educación Vial de la Policía Local con los más pequeños. Caballero indicó que el 74% de los vehículos inspeccionados no estaban correctamente instaladas por lo que, de cara al próximo curso, el Ayuntamiento intensificará la campaña de información a los padres.

Caballero avanza que más de 400 efectivos velarán por la seguridad de la décima edición del Festival Aéreo

xoves, 5 xul 2012

El alcalde de Vigo presidió este jueves a Junta de Seguridad convocada por la celebración del Festival Aéreo Internacional de Vigo 2012, que tendrá lugar en Samil el próximo 22 de julio a las 11 horas. Más de 400 personas, entre efectivos de Policía Local, Policía Nacional, bomberos, Guardia Civil, socorristas y miembros de Protección Civil, velarán por la seguridad durante el desarrollo del evento.