martes, 17 xaneiro 2012

Caballero adianta que a humanización do inicio da Avenida Castelao estará rematada en dous meses

O alcalde visitou este martes o inicio dos traballos de humanización da Avenida Castelao, en Coia, entre os números 1 e 9, un "compromiso" adquirido polo goberno local que estará rematado nun prazo estimado de dous meses. Abel Caballero, quen explicou que esta reforma custa 125.000 euros, avanzou que estase a estudar a mellora da regulación semafórica no entorno para gañar seguridade e facilitar a mobilidade dos peóns.

O Concello solicitou por escrito o proxecto de Cidade da Xustiza

martes, 17 xan 2012

Segundo explicou hoxe martes o alcalde vigués, a xerente de Urbanismo, María Carneiro, solicitou por escrito á delegación da Xunta en Vigo o proxecto definitivo da Cidade da Xustiza. Na carta solicítase o novo documento para comprobar que neste caso si se adapta ao PXOM, non como o proxecto anteriormente presentado pola Xunta, que era "ilegal".

O alcalde anuncia que o 26 de xaneiro comeza a súa andaina en Vigo a Fundación Irene Megías contra a meninxite

martes, 17 xan 2012

Abel Caballero avanzou na mañá deste martes a posta en marcha en Galicia da Fundación Irene Megías contra a meninxite, a única entidade sen ánimo de lucro que loita en España contra esta enfermidade. Na rolda de prensa, Caballero trasladou aos responsables da ONG toda a "cooperación e recoñecemento desde Alcaldía" e comprometeu a súa asistencia ao acto de presentación oficial que terá lugar o próximo día 26 no edificio municipal do Areal.

Isaura Abelairas presenta o cartel gañador da Festa da Reconquista 2012

martes, 17 xan 2012

A concelleira de Cultura e Festas, Isaura Abelairas, e o presidente da Asociación Veciñal e Cultural Casco Vello, Cándido Pérez, presentaron este martes o cartel gañador do VI concurso do carteis Festa da Reconquista da Vila de Vigo, realizado por Modesto Martínez Vázquez-Prada co título "setembre" e dotado cun premio de 800 euros.

El alcalde adelanta que la humanización del inicio de la Avenida Castelao estará terminada en dos meses

martes, 17 xan 2012

El alcalde visitó este martes el inicio de los trabajos de humanización de la Avenida Castelao, en Coia, entre los números 1 y 9, un "compromiso" adquirido por el gobierno local que estará terminado en un plazo estimado de dos meses. Abel Caballero, quien explicó que esta reforma cuesta 125.000 euros, avanzó que se está a estudiar el avance de la regulación semafórica en el entorno para ganar seguridad y facilitar la movilidad de los peatones.

El Ayuntamiento solicitó por escrito el proyecto de Ciudad de la Justicia

martes, 17 xan 2012

Según explicó hoy martes el alcalde vigués, la gerente de Urbanismo, María Carnero, solicitó por escrito a la delegación de la Junta en Vigo el proyecto definitivo de la Ciudad de la Justicia. En la carta se solicita el nuevo documento para comprobar que en este caso sí se adapta al PXOM, no como el proyecto anteriormente presentado por la Junta, que era "ilegal".

El alcalde anuncia que el 26 de enero comienza su andadura en Vigo la Fundación Irene Megías contra la meningitis

martes, 17 xan 2012

Abel Caballero avanzó en la mañana de este martes la puesta en marcha en Galicia de la Fundación Irene Megías contra la meningitis, la única entidad sin ánimo de lucro que lucha en España contra esta enfermedad. En la rueda de prensa, Caballero trasladó a los responsables de la ONG toda la "cooperación y reconocimiento desde Alcaldía" y comprometió su asistencia al acto de presentación oficial que tendrá lugar el próximo día 26 en el edificio municipal del Areal.

Isaura Abelairas presenta el cartel ganador de la Fiesta de la Reconquista 2012

martes, 17 xan 2012

La concejala de Cultura y Fiestas, Isaura Abelairas, y el presidente de la Asociación Vecinal y Cultural Casco Viejo, Cándido Pérez, presentaron este martes el cartel ganador del VI concurso de carteles Fiesta de la Reconquista de la Villa de Vigo, realizado por Modesto Martínez Vázquez-Prada con el título "setembre" y dotado con un premio de 800 euros.