xoves, 20 novembro 2008

O Concello invierte 1,1 millones de euros en la contratación de 7el personas a través del Programa UTIL

xoves, 20 nov 2008

Desde finales del mes de octubre, más de 70 personas desempleadas de la ciudad participan en el PROGRAMA UTIL de inserción laboral puesto en marcha por la Concejalía de Promoción Económica, Empleo y Participación Ciudadana dentro del Plan de Empleo Municipal 2008-2011.Se trata de desempleados con especiales dificultades para acceder el mercado laboral o con sus más y sus menos de renta que están a recibir formación y adquiriendo experiencia profesional en el ámbito de la obra pública con un contrato laboral de un año de duración. Para la posta en marcha de esta iniciativa a concejalía realizó una inversión de más de un millón de euros.

María Méndez destaca o labor da ONG INPRHU-Somoto na mellora da calidade de vida en Nicaragua

xoves, 20 nov 2008

A concelleira de Benestar Social e membro da executiva do Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade, María Méndez, salientou o traballo que desenvolve a ONG INPRHU-Somoto na mellora das condicións de vida en Nicaragua. Na presentación dos programas que se desenvolven neste país latinoamericano, ademais da edil participaron as representantes desta ONG Rosario Cáceres e Nelys Reyes, quenes explicaron que os proxectos que se levan a cabo buscan a superación da pobreza e o freo da emigración.

A Casa Galega da Cultura abre a exposición "AFINIDADES SELECTIVAS # 2"

xoves, 20 nov 2008

Por segundo ano consecutivo preséntase o proxecto expositivo "Afinidades selectivas" na Casa Galega da Cultura, froito dun convenio entre a concellería de Cultura e Animación Sociocultural e o vicerreitorado de Extensión Cultural e Estudantes da Universidade de Vigo. A exposición que se pode visitar do 21 de novembro ao 11 de xaneiro, é un traballo de intercambio de afinidades entre profesores e alumnos da Facultades de Belas Artes.

O Concello inviste 1,1 millóns de euros na contratación de 7o persoas a través do Programa UTIL

xoves, 20 nov 2008

Dende finais do mes de outubro, máis de 70 persoas desempregadas da cidade participan no PROGRAMA UTIL de inserción laboral posto en marcha pola Concellería de Promoción Económica, Emprego e Participación Cidadá dentro do Plan de Emprego Municipal 2008-2011.Trátase de desempregados con especiais dificultades para acceder o mercado laboral ou con problemas de renda que están a recibir formación e adquirindo experiencia profesional no ámbito da obra pública cun contrato laboral dun ano de duración. Para a posta en marcha desta iniciativa a concellería realizou unha inversión de máis de un millón de euros.