martes, 18 novembro 2008

O tenente de alcalde pide ao comercio vigués compromiso coa campaña "Eu colaboro" contra a violencia de xénero

martes, 18 nov 2008

O tenente de alcalde e concelleiro de Comercio, Santi Domínguez, e a concelleira de Igualdade, Iolanda Veloso, expresaron este martes o seu total compromiso coa campaña "Eu colaboro" de loita contra a violencia de xénero, organizada polo Servizo Galego de Igualdade. Na presentación do programa, os edís e a directora xeral do Servizo Galego de Igualdade, Ana Luísa Bouza, solicitaron a adhesión de diversos sectores sociais como o comercio e a hostelería co obxectivo de eliminar os espazos de impunidade coa violencia machista.

Iván Pozo protagonizará o Campionato de Europa de Boxeo o 12 de decembro nas Travesas

martes, 18 nov 2008

O concelleiro de Deportes, Xabier Alonso, presentou hoxe o Campionato de Europa de Boxeo, que se celebrará o vindeiro 12 de decembro, ás 22 horas, no pavillón das Travesas que enfrentará ao boxeador vigués Iván Pozo con Christopher Rodrigues. As entradas para presenciar o combate poranse á venda mañá no Centro Comercial Gran Vía e a organización porá a disposición do público autobuses dende diversos puntos de Galicia.<br /> <br />

El gobierno local contrata por más de 500.000 euros la remodelación de aceras en las parroquias

martes, 18 nov 2008

El gobierno acomete así en las parroquias "la remodelación de aceras más importante de la historia de la ciudad", citó el alcalde, con la contratación de actuaciones en Santa Cristina, Matamá, Cabral y Comesaña, entre otros. Las obras comenzarán "en diez días" para estar finalizadas en un plazo dentro de dos o tres meses, segun informó Abel Caballero. <br />

El teniente de alcalde pide al comercio vigués compromiso con la campaña "Eu colaboro" contra la violencia de género

martes, 18 nov 2008

El teniente de alcalde y concejal de Comercio, Santi Domínguez, y la concejal de Igualdad, Iolanda Veloso, expresaron este martes su total compromiso con la campaña "Eu colaboro" de lucha contra la violencia de género, organizada por el Servicio Gallego de Igualdad. En la presentación del programa, los ediles y la directora general del Servicio Gallego de Igualdad, Ana Luísa Bouza, solicitaron la adhesión de diversos sectores sociales como el comercio y la hostelería con el objetivo de eliminar los espacios de impunidad con la violencia machista.

Concierto del grupo Jerusalem Quartet en el ARE MORE

martes, 18 nov 2008

La Iglesia de María Auxiliadora acoge el miércoles,19 de noviembre, a las 20.45 horas un concierto del grupo Jerusalem Quartet dentro del festival ARE MORE que organiza la concejalía de Cultura y Fiestas. El concierto es de entrada libre hasta completar aforo.