mércores, 4 marzo 2009

O alcalde presentou hoxe as seis novas motocicletas da Policía Local

mércores, 4 mar 2009

O rexedor, Abel Caballero, e o edil de Seguridade, Xulio Calviño, coñeceron hoxe mércores as seis novas motos coas que conta a sección de Proximidade da Policía Local. Ademais, e na procura da "renovación total e ampliación" dos seus medios, o alcalde avanzou que "nun ou en dous meses estarán operativos" tres novos vehículos e neste 2009 se renovarán outros 22 polo sistema Renting; un investimento total de 360.000 euros. <br />

Iolanda Veloso destaca que a festa do 8 de marzo emprega a "creatividade activa a prol da igualdade"

mércores, 4 mar 2009

A concelleira de Igualdade, Iolanda Veloso, salientou este mércores que os actos organizados con motivo do Día Internacional da Muller baixo o lema "Creactivas. Imaxinar igualdade non abonda" empregan a "creatividade activa a prol da igualdade". Segundo salientou a edil a Praza 8 de Marzo será o principal escenario das actividades, xa que dela partirá ás 12 horas a manifestación organizada pola Marcha Mundial das Mulleres e nela tamén terá lugar a lectura do manifesto ás 19 horas .

A Regata Desafío Atlántico de Grandes Veleiros estará no salón Vigo Náutica Internacional

mércores, 4 mar 2009

A Regata Desafío Atlántico de Grandes Veleiros 2009 estará presente cun stand propio no salón Vigo Náutica Internacional que se desenvolverá do 5 ao 8 de marzo no IFEVI. O stand da Regata ten como obxectivo proporcionar aos visitantes información do Desafío Atlántico de Grandes Veleiros 2009 que sairá do porto de Vigo o próximo 3 de maio e no que se prevé a participación de grandes veleiros de varios países. As persoas interesadas tamén poderán realizar a solicitude para ser voluntarios e para enrolarse como tripulación neste Desafío.

40 profesionales participaron en la extinción de la nave en Guixar que afectó a tres viviendas

mércores, 4 mar 2009

El alcalde explicó este miércoles el procedimiento de extinción del incendio declarado ayer en una nave de 400 metros cuadrados en Guixar, en el que participaron 8 vehículos y 25 operarios de los bomberos y 15 policías. Abel Caballero adelantó que ya se iniciaron procedimientos administrativos para "depurar responsabilidades" ya que la nave carece de licencias.

El alcalde presentó hoy las seis nuevas motocicletas de la Policía Local

mércores, 4 mar 2009

El regidor, Abel Caballero, y el edil de Seguridad, Julio Calviño, conocieron hoy miércoles las seis nuevas motos con las que cuenta la sección de cercanías de la Policía Local. Además, y en la búsqueda de la "renovación total y ampliación" de sus medios, el alcalde avanzó que "en uno o dos meses estarán operativos" tres nuevos vehículos y en este 2009 se renovarán otros 22 por el sistema Renting; una inversión total de 360.000 euros. <br />

Santi Domínguez asegura que la muestra de la Reconquista es la más importante que ha pasado por Castrelos

mércores, 4 mar 2009

En el Museo Municipal "Quiñoñes de León" se trabaja estos días intensamente en los preparativos de la exposición "Reconquista de Vigo: 1809-2009", que se inaugurará el próximo viernes. El teniente de alcalde, Santi Domínguez, quiso supervisar hoy los trabajos de un montaje que calificó como "la más importante que se ha realizado nunca en este museo".

Iolanda Veloso destaca que la fiesta del 8 de marzo emplea la "creatividad activa a favor de la igualdad"

mércores, 4 mar 2009

La concejala de Igualdad, Iolanda Veloso, destacó este miércoles que los actos organizados con motivo del Día Internacional de la Mujer bajo el lema "Creactivas. Imaginar igualdad no abonda" emplean la "creatividad activa a favor de la igualdad". Según destacó la edil la Plaza 8 de Marzo será el principal escenario de las actividades, ya que de ella partirá a las 12 horas la manifestación organizada por la Marcha Mundial de las Mujeres y en ella también tendrá lugar la lectura del manifiesto a las 19 horas .

La Regata Desafío Atlántico de Grandes Veleros estará en el salón Vigo Náutica Internacional

mércores, 4 mar 2009

La Regata Desafío Atlántico de Grandes Veleros 2009 estará presente con un stand propio en el salón Vigo Náutica Internacional que se desarrollará del 5 al 8 de marzo en el IFEVI. El stand de la Regata tiene como objetivo proporcionar a los visitantes información del Desafío Atlántico de Grandes Veleros 2009 que saldrá del puerto de Vigo el próximo 3 de mayo y en el que se prevé la participación de grandes veleros de varios países. Las personas interesadas también podrán realizar la solicitud para ser voluntarios y para enrolarse cómo tripulación en este Desafío.