venres, 20 febreiro 2009

Estamos de Entroido!

venres, 20 feb 2009

A programación do Entroido deste ano trata de recuperar as súas orixes e os sinais de identidades propias da cidade. As actividades iniciaranse o venres, día 20, coa lectura do pregón a cargo de Antón Bouzas e a entronización do Rei e a Raiña do Entroido e rematará o mércores, día 25, co sepelio do Deus Momo, todos eles personaxes rescatados da tradición viguesa.

Santi Domínguez asegura que o primeiro Enduro Indoor "ten o espectáculo garantido"

venres, 20 feb 2009

O tenente de alcalde, Santi Domínguez, fixo hoxe un chamamento a todos os vigueses e viguesas para que "non se perdan o grande espectáculo" que o domingo se vai poder presenciar no primeiro Enduro Indoor "Trofeo Turismo de Vigo". Xunto aos pilotos Xacob Agra, Laila Sanz, Gerard Farrés e Xavi Galindo, o concelleiro salientou que vai reunir aos mellores especialistas desta modalidade nun circuito que "ten o espectáculo garantido".

El Ayuntamiento y el Celta firmaron el convenio que garantiza la viabilidad económica de la entidad

venres, 20 feb 2009

El alcalde, el teniente de alcalde y el Presidente del R.C. Celta de Vigo firmaron este viernes el convenio que permitirá a la entidad salir del proceso concursal en el que está inmerso. Abel Caballero, Santiago Domínguez y Carlos Mouriño prolongaron el acuerdo bilateral y acordaron que el Celta dejará Barreiro cuando el Ayuntamiento ponga a su disposición un nuevo campo municipal en la Madroa.

El alcalde entrega los diplomas a las 400 personas formadas con el programa Vigo Laborando

venres, 20 feb 2009

En el marco del Plan Municipal de Empleo 2008-2011, el proyecto Vigo Laborando ha formado a cerca de 400 personas con 30 cursos y talleres que proporcionan herramientas y mecanismos que faciliten la inserción laboral de los colectivos en riesgo de inclusión. El alcalde, Abel Caballero, y el edil de Empleo, Santos Héctor, hicieron hoy viernes entrega de los diplomas.

Estamos de Carnaval!

venres, 20 feb 2009

La programación del Carnaval de este año trata de recuperar sus orígenes y las señales de identidades propias de la ciudad. Las actividades se iniciarán el viernes, día 20, con la lectura del pregón a cargo de Antón Bouzas y la entronización del Rey y la Reina del Carnaval y finalizará el miércoles, día 25, con el sepelio del dios Momo, todos ellos personajes rescatados de la tradición viguesa.

Vigo celebra cunha conferencia o Día Mundial das Enfermides Raras

venres, 20 feb 2009

O Verbum acolle o sábado día 28 unha charla-coloquio con motivo do Día Mundial das Enfermidades Raras. A charla aberta a toda a cidadanía, e organizada por ASEM Galicia, terá lugar de 17 a 19.30 horas, e pretende responder ás preguntas realizadas por afectados, familiares e profesionais.