mércores, 18 febreiro 2009

O Concello urxe a FENOSA e a Industria a resolución das reclamacións das facturas eléctricas

mércores, 18 feb 2009

A edil de Consumo, Chus Lago, mantivo esta mañá un encontro co delegado provincial de FENOSA na que lle transmitíu a "incomodidade absoluta" da cidade sobre a situación dos cobros da electricidade e solicitou á empresa a que actúe "de oficio" para solventar as reclamacións. Ademais, o Concello urxirá á Consellería de Industria a que tome medidas "con prontitude" ao respecto.

O alcalde anuncia o reforzo da vixiancia policial na Doblada

mércores, 18 feb 2009

A Doblada rexistrou nas últimas datas tres roubos e unha tentativa en garaxes e dous atracos a locais comerciais, o que xerou "inquedanza" na zona, informou Abel Caballero. Aínda que Vigo non rexistrou en xaneiro de 2009 un incremento da delicuencia con respecto ao pasado ano, o rexedor explicou que "desde xa" se intensificará a vixilancia e se analizará o porqué do repunte. <br />

O tenente de alcalde anuncia que a exposición Reconquista; 1809-2009" reunirá máis de 200 pezas

mércores, 18 feb 2009

O tenente de alcalde, Santi Domínguez, asegurou hoxe que a exposición "Reconquista: 1809-2009", que se inaugurará o vindeiro 6 de marzo, será a de maiores dimensións das organizadas no Museo de Castrelos na súa historia. Na presentación do mostra anunciou que o número de pezas supera as 200 e que ocupará as dúas plantas do pazo Quiñones de León, ademais das salas do novo anexo.

O Camiña e Coñece fará este domingo un percorrido circular pola parroquia de Zamáns

mércores, 18 feb 2009

O vindeiro domingo desenvolverase unha nova edición do programa "Camiña e Coñece". Nesta ocasión farase un roteiro circular por Zamáns, segundo explicaron hoxe os concelleiros de Cultura, Xesus López, e Deportes, Xabier Alonso. A saída será ás 11:00 horas do campo de feira de Zamáns, a carón da igrexa parroquial, para facer un percorrido de máis de catro kilómetros.

El alcalde planteará la Educación que reforme todos los centros públicos de enseñanza de Vigo

mércores, 18 feb 2009

Abel Caballero solicitará a la Consejería de Educación de la Xunta de Galicia la firma de un convenio para la reparación de todos los centros públicos de enseñanza en los próximos "dos o tres años". El Ayuntamiento está realizando un estudio de las deficiencias y necesidades de los 55 centros públicos, resultados que avanzó hoy miércoles al delegado provincial de la Consejería.

El Ayuntamiento urge a FENOSA y la Industria la resolución de las reclamaciones de las facturas eléctricas

mércores, 18 feb 2009

La edil de Consumo, Chus Lago, mantuvo esta mañana un encuentro con el delegado provincial de FENOSA en la que le transmitió la "incomodidad absoluta" de la ciudad sobre la situación de los cobros de la electricidad y solicitó a la empresa a que actúe "de oficio" para solventar las reclamaciones. Además, el Ayuntamiento urgirá a la Consejería de Industria a que tome medidas "con prontitud" al respeto.

El alcalde anuncia el refuerzo de la vigilancia policial en la Doblada

mércores, 18 feb 2009

La Doblada registró en las últimas fechas tres robos y una tentativa en garajes y dos atracos a locales comerciales, lo que generó "inquietud" en la zona, informó Abel Caballero. Aunque Vigo no registró en enero de 2009 un incremento de la delicuencia con respeto al pasado año, el regidor explicó que "desde ya" se intensificará la vigilancia y se analizará el porqué del repunte. <br />

El teniente de alcalde anuncia que la exposición Reconquista; 1809-2009" reunirá más de 200 piezas

mércores, 18 feb 2009

El teniente de alcalde, Santi Domínguez, aseguró hoy que la exposición "Reconquista: 1809-2009", que se inaugurará el próximo 6 de marzo, será la de mayores dimensiones de las organizadas en el Museo de Castrelos en su historia. En la presentación de muestra anunció que el número de piezas supera las 200 y que ocupará las dos plantas del pazo Quiñones de León, además de las salas del nuevo anexo.

O Camiña y Coñece hará este domingo un recorrido circular por la parroquia de Zamáns

mércores, 18 feb 2009

El próximo domingo se desarrollará una nueva edición del programa "Camiña e Coñece". En esta ocasión se hará un ruta circular por Zamáns, según explicaron hoy los concejales de Cultura, Xesus López, y Deportes, Xabier Alonso. La salida será a las 11:00 horas del campo de feria de Zamáns, al lado de la iglesia parroquial, para hacer un recorrido de más de cuatro kilómetros.