luns, 2 febreiro 2009

Bombeiros e Policía Local atenderon 85 requerimentos por mor do temporal desta fin de semana

luns, 2 feb 2009

O alcalde deu conta este luns do resultado do dispositivo de seguridade activado esta fin de semana ante a alerta laranxa por temporal. Abel Caballero salientou que o servizo, composto por 114 persoas, "funcionou perfectamente en todos os ámbitos", e se contabilizaron 32 saídas dos bombeiros e 53 da Policía Local. Ademais, o vento volcou uns 200 contedores de basura.

Vigo contará cun viveiro de empresas culturais dentro do proxecto "Creativa" Galiza-Norte de Portugal

luns, 2 feb 2009

Vigo acollerá un viveiro de empresas culturais e un foro sobre a industria cultural ao abeiro do proxecto transforterizo Creativa, que van desenvolver a Consellería de Cultura e a Direcçâo Regional de Cultura do Norte de Portugal cun investimento de 1,7 millóns de euros. A conselleira de Cultura, Ánxela Bugallo, a directora da delegación de Cultura lusa, Helena Gil, e o tenente de alcalde, Santi Domínguez, presentaron hoxe o proxecto, que ten como obxectivo fundamental fortalecer a cultura como sector industrial, mediante o apoio a novos creadores.

Nova exposición de fotografía no Punto Xove

luns, 2 feb 2009

Este luns 2 de febreiro inaugúrase unha nova exposición no Punto Xove. Trátase das fotografías de Antonio Gutiérrez que baixo o nome de "Nalgún lugar do mundo" estarán expostas ata o 17 de febreiro no primeiro andar do Punto Xove.

El jueves se inicia la humanización de la calle Coruña y el lunes 9, la del entorno del mercado de Bouzas

luns, 2 feb 2009

El alcalde, Abel Caballero, adelantó este lunes que el próximo jueves, 5 de febrero, se iniciarán los trabajos de humanización de la calle Coruña, y el próximo lunes, 9 de febrero, comenzarán los del entorno del mercado de Bouzas. El regidor informó de la aprobación hoy en Junta de Gobierno Local del plan de seguridad y salud de las obras de avance en Bouzas.

Bomberos y Policía Local atendieron 85 requerimientos por mor del temporal este fin de semana

luns, 2 feb 2009

El alcalde dio cuenta este lunes del resultado del dispositivo de seguridad activado este fin de semana ante la alerta naranja por temporal. Abel Caballero destacó que el servicio, compuesto por 114 personas, "funcionó perfectamente en todos los ámbitos", y se contabilizaron 32 salidas de los bomberos y 53 de la Policía Local. Además, el viento volcó unos 200 contedores de basura.

Vigo contará con un vivero de empresas culturales dentro del proyecto "Creativa" Galicia-Norte de Portugal

luns, 2 feb 2009

Vigo acogerá un vivero de empresas culturales y un foro sobre la industria cultural bajo el amparo del proyecto transfronterizo Creativa, que desarrollará la Consejería de Cultura y la Dirección Regional de Cultura del Norte de Portugal con una inversión de 1,7 millones de euros. La consejera de Cultura, Ánxela Bugallo, la directora de la delegación de Cultura lusa, Helena Gil, y el teniente de alcalde, Santi Domínguez, presentaron hoy el proyecto, que tiene como objetivo fundamental fortalecer la cultura como sector industrial, mediante el apoyo a nuevos creadores.

Nueva exposición de fotografía en el Punto Joven

luns, 2 feb 2009

Este lunes 2 de febrero se inaugura una nueva exposición en el Punto Joven. Se trata de las fotografías de Antonio Gutiérrez que bajo el nombre de "En algún lugar del mundo" estarán expuestas hasta el 17 de febrero en el primer piso del Punto Joven.