venres, 6 febreiro 2009

Benestar Social concedeu o ano pasado 1.757 axudas de emerxencia, incluíndo o arranxo de 40 vivendas

venres, 6 feb 2009

A Concellería de Benestar distribuiu o pasado ano 1.757 axudas de emerxencia por valor de 370.000 euros, segundo anunciou hoxe a concelleira María Méndez. Estas axudas, que se poden solicitar a través das Unidades Básicas de Acción Social, están dirixidas as persoas de poucos rescursos, que por cuestións puntuais precisan recursos económicos para facer fronte a cuestións básicas.

Santi Domínguez presentou a unidade didáctica que dará a coñecer a Reconquista aos estudantes vigueses

venres, 6 feb 2009

Os alumnos vigueses de Educación Secundaria Obrigatoria van achegarse á Reconquista a través dunha unidade didáctica, que recolle a historia deste acontecemento do que se cumprirán dous séculos o vindeiro 28 de marzo. O tenente de alcalde, Santi Domínguez, pesentou hoxe a unidad co que "queremos que os rapaces e rapaces traballen na aula e se acheguen a un dos grandes acontecementos históricos da nosa cidade".

Xuventude repartirá 3.000 tarxetas de Siareiros para que a mocidade poida ver de balde deporte de elite

venres, 6 feb 2009

A Concellería de Xuventude e a Fundación Vigo en Deporte (VIDE) acordaron unha campaña promocional para os mozos e mozas que foi presentada hoxe pola concelleira Iolanda Veloso e a xerente da fundación, Laura Magdalena. Xuventude quere dar a coñecer á mocidade todos os servizos que ofrece (de formación, de emprego, de saúde e sexualidade, de tempo libre, de turismo, de asociacionismo, de voluntariado,...) mediante obradoiros e xa ten confirmados faladoiros con dezaoito centros educativos da cidade para chegar aos mozos (é dicir, uns 700 estudantes de xeito directo), nos que tamén se lles explicará a situación física e posibilidades dos servizos (Casa da Xuventude, Infobus, punto xove de López de Neira) ou programas (Súbete ao Castro).<br />

Recadación Voluntaria

Períodos de cobranza dos padróns de tributos

venres, 6 feb 2009

Por resolución de data 13/01/09 asinado pola concelleira da área de Economía e Facenda , se fixan como datas de comenzo e final de cobranza, en período voluntario, dos padróns de tributos de cobro periódico e notificación colectiva correspondentes ó exercicio 2009 (calendario do contribuínte para o ano 2009), as seguintes:

Mobilidade e Seguridade

Peche ao tráfico da rúa Travesía de Pino

venres, 6 feb 2009

Ponse en coñecemento do público en xeral que por mor das obras de humanización, a realizar pola empresa Construccións Crespo, estará pechada ao tráfico a rúa Travesía do Pino, con acceso exclusivo para garaxes, dende o luns 9 de febreiro de 2009 ás 10.00 horas e por un período aproximado de tres meses.

Mobilidade e Seguridade

Convocatoria do exame para a obtencíón do permiso municipal de condución de autotaxis

venres, 6 feb 2009

Ponse en coñecemento de todas as persoas interesadas en tomar parte nas probas para a obtención do permiso municipal de condutor de autotaxi, que deberán presentar a solicitude xunto coa documentación esixida no artigo 29 da vixente Ordenanza municipal reguladora do Servizo, e que se relaciona seguidamente, até o día 24 de febreiro dos correntes.

Mobilidade e Seguridade

Reducción de número de carrís da rúa Coruña

venres, 6 feb 2009

<br /> Ponse en coñecemento do público en xeral que por mor das obras de humanización,a realizar pola empresa Movexvial, reduciranse o número de carrís da rúa Coruña, manténdose o acceso aos garaxes de ámbas marxes, dende o venres 06 de febreiro de 2009 ás 11.00 horas e por un período aproximado de catro meses.

El alcalde firma con empresarios y sindicatos un protocolo para establecer mecanismos de creación de empleo

venres, 6 feb 2009

El Pacto Local por el Empleo, que cuenta con 2,5 millones de euros de inversión para los próximos 3 años, establece el "clima de cooperación" entre las tres partes para iniciar mesas sectoriales de trabajo que culminen en "acuerdos, objetivos y demandas" para la creación de empleo en Vigo, destacó Abel Caballero. Este viernes tuvo lugar su firma.

Ayuntamiento y Política Territorial firman la humanización de las calles Manuel Álvarez, Severino Cobas y Escultor Gregorio Fernández

venres, 6 feb 2009

Abel Caballero y María José Caride firmaron hoy viernes el convenio por lo que la Consejería financia con 6,2 millones de euros los avances de Manuel Álvarez y Severino Cobas, en Lavadores, y Escultor Gregorio Fernández, mientras que el Ayuntamiento se encargará de la ejecución. Este año 2009 las obras estarán en ejecución.

Bienestar Social concedió el año pasado 1.757 ayudas de emergencia, incluyendo el arreglo de 40 viviendas

venres, 6 feb 2009

La Concejalía de Bienestar distribuyó el pasado año 1.757 ayudas de emergencia por valor de 370.000 euros, según anunció hoy la concejala María Méndez. Estas ayudas, que se pueden solicitar a través de las Unidades Básicas de Acción Social, están dirigidas a las personas de pocos recursos, que por cuestiones puntuales necesitan recursos económicos para hacer frente a cuestiones básicas.

Santi Domínguez presentó la unidad didáctica que dará a conocer la Reconquista a los estudiantes vigueses

venres, 6 feb 2009

Los alumnos vigueses de Educación Secundaria Obligatoria se van a acercar a la Reconquista a través de una unidad didáctica, que recoge la historia de este acontecimiento del que se cumplirán dos siglos el próximo 28 de marzo. El teniente de alcalde, Santi Domínguez, pesentó hoy la unidad con el que "queremos que los chavales y chavalas trabajen en el aula y se acerquen a uno de los grandes acontecimientos históricos de nuestra ciudad".

Juventud repartirá 3.000 tarjetas de Siareiros para que la juventud pueda ver gratuítamente deporte de élite

venres, 6 feb 2009

La Concejalía de Juventud y la Fundación Vigo en Deporte (VIDE) acordaron una campaña promocional para los chicos y chicas que fue presentada hoy por la concejala Iolanda Veloso y la gerente de la fundación, Laura Magdalena. Juventud quiere mostrar a la juventud todos los servicios que ofrece (de formación, de empleo, de salud y sexualidad, de tiempo libre, de turismo, de asociacionismo, de voluntariado,...) mediante talleres y ya tiene confirmados tertulias con dieciocho centros educativos de la ciudad para llegar a los chicos (es decir, unos 700 estudiantes de manera directa), en los que también se les explicará la situación física y posibilidades de los servicios (Casa de la Juventud, Infobus, punto joven de López de Neira) o programas (Súbete al Castro).<br />

Recaudación Voluntaria

Períodos de cobranza de los padrones de tributos

venres, 6 feb 2009

Por resolución de fecha 13/01/09 firmado por la concejala del área de Economía y Hacienda , se fijan como fechas de comienzo y final de cobranza, en período voluntario, de los padrones de tributos de cobro periódico y notificación colectiva corresponsales al ejercicio 2009 (calendario del contribuyente para el año 2009), las siguientes:

Movilidad y Seguridad

Cierre al tráfico de la calle Travesía de Pino

venres, 6 feb 2009

Se pone en conocimiento del público en general que por mor de las obras de humanización, a realizar por la empresa Construcciones Crespo, estará cerrada al tráfico la calle Travesía de Pino, con acceso exclusivo para garajes, desde el lunes 9 de febrero de 2009 a las 10.00 horas y por un período aproximado de tres meses.

Movilidad y Seguridad

Convocatoria del examen para la obtención del permiso municipal de conducción de autotaxis

venres, 6 feb 2009

Se pone en conocimiento de todas las personas interesadas en tomar parte en las pruebas para la obtención del permiso municipal de conductor de autotaxi, que deberán presentar la solicitud junto con la documentación exigida en el artículo 29 de la vigente Ordenanza municipal reguladora del Servicio, y que se relaciona seguidamente, hasta el día 24 de febrero de los corrientes.

Movilidad y Seguridad

Reducción de número de carriles de la calle Coruña

venres, 6 feb 2009

<br /> Se pone en conocimiento del público en general que por mor de las obras de humanización,a realizar por la empresa Movexvial, se reducirán el número de carriles de la calle Coruña, manteniéndose el acceso a los garajes de ambos márgenes, desde el viernes 06 de febrero de 2009 a las 11.00 horas y por un período aproximado de cuatro meses.