mércores, 4 novembro 2009

Abel Caballero asegura que "entre dous e catro meses, Navia deberá estar en pleno funcionamento"

O alcalde mantivo este mércores unha reunión co director xeral do Instituto Galego de Vivenda e Solo, Antonio Boné, para revisar as datas de entrega do parque, das vivendas de protección e do acondicionamento dos espazos entre os bloques. Alcalde e director abordaron tamén o modo de arranxo das beirarrúas de Teixugueiras -deterioradas polas obras- e a reforma do plan parcial para a construcción das vivendas protexidas restantes. <br />

A nova pinacoteca terá unha superficie expositiva de 1.440 metros cadrados

mércores, 4 nov 2009

O tenente de alcalde, Santi Domínguez, presentou este mércores o proxecto da nova pinacoteca municipal, que se ubicará nos números 8, 10 e 12 da rúa Abeleira Menéndez e que contará cunha superficie expositiva de 1.440 metros cadrados. Na presentación o concelleiro explicou que tras a aprobación por parte da Xunta de Goberno Local da adquisición destes tres inmobles, comeza agora a segunda fase da actuación, que é a execución do proxecto construtivo.

Santi Domínguez anuncia axudas por valor de 1,2 millóns de euros para os comercios afectados pola crise e as obras

mércores, 4 nov 2009

O tenente de alcalde anunciou este mércores que os pequenos e medianos comercios teñen un prazo de 20 días naturais para solicitar as axudas destinadas a fomentar o emprego e a formación, ás que se destinarán 1,2 millóns de euros. Santi Domínguez sinalou que esta convocatoria vai destinada a paliar as consecuencias da crise e os perxuízos que poideran causar as obras na cidade aos establecementos comerciais coa condición de pequenas e medianas empresas.

Inicio de seis novas humanizacións nos próximos quince días

mércores, 4 nov 2009

Abel Caballero sinalou que trátanse das rúas Vilagarcía de Arousa, Paulino Freire, Extremadura e novos tramos da Avenida de Portanet, Simón Bolívar e Sanjurjo Badía. Os traballos comezarán entre mañá 5 de novembro e o 18 deste mes. A Xunta de Goberno Local validou as adxudicacións definitivas e os plans de seguridade e saúde das melloras, que suman 2,3 millóns de euros de investimento, segundo afirmou o alcalde.

O Concello colaborará no bicentenario da independencia de Arxentina, que celebrará actos en Vigo

mércores, 4 nov 2009

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, entrevistouse este mércores co Cónsul Xeral de Arxentina, Roberto Eduardo Budiño, para coordinar as actuacións que o Consulado realizará en Vigo por mor da celebración do segundo centenario da liberación do país sudamericano. Caballero garantíu a cooperación e recordou o papel da cidade olívica como "porta de relación" entre Europa e Arxentina.

Abel Caballero asegura que "entre dos y cuatro meses, Navia deberá estar en pleno funcionamiento"

mércores, 4 nov 2009

El alcalde mantuvo este miércoles una reunión con el director general del Instituto Gallego de Vivenda y Suelo, Antonio Boné, para revisar las fechas de entrega del parque, de las viviendas de protección y del acondicionamiento de los espacios entre los bloques. Alcalde y director abordaron también el modo de arreglo de las aceras de Teixugueiras -deterioradas por las obras- y la reforma del plan parcial para la construcción de las viviendas protegidas restantes. <br />

La nueva pinacoteca tendrá una superficie expositiva de 1.440 metros cuadrados

mércores, 4 nov 2009

El teniente alcalde, Santi Domínguez, presentó este miércoles el proyecto de la nueva pinacoteca municipal, que se ubicará en los números 8, 10 y 12 de la calle Abeleira Menéndez y que contará con una superficie expositiva de 1.440 metros cuadrados. En la presentación el concejal explicó que tras la aprobación por parte de la Junta de Gobierno Local de la adquisición de estos tres inmuebles, comienza ahora la segunda fase de la actuación, que es la ejecución del proyecto constructivo.

Santi Domínguez anuncia ayudas por valor de 1,2 millones de euros para los comercios afectados por la crisis y las obras

mércores, 4 nov 2009

El teniente alcalde anunció este miércoles que los pequeños y medianos comercios tienen un plazo de 20 días naturales para solicitar las ayudas destinadas a fomentar el empleo y la formación, a las que se destinarán 1,2 millones de euros. Santi Domínguez señaló que esta convocatoria va destinada a paliar las consecuencias de la crisis y los perjuicios que pudieran causar las obras en la ciudad a los establecimientos comerciales con la condición de pequeñas y medianas empresas.

Inicio de seis nuevas humanizaciones en los próximos quince días

mércores, 4 nov 2009

Abel Caballero señaló que se tratan de las calles Vilagarcía de Arousa, Paulino Freire, Extremadura y nuevos tramos de la Avenida de Portanet, Simón Bolívar y Sanjurjo Badía. Los trabajos comenzarán entre mañana 5 de noviembre y el 18 de este mes. La Junta de Gobierno Local validó las adjudicaciones definitivas y los planes de seguridad y salud de los avances, que suman 2,3 millones de euros de inversión, según afirmó el alcalde.

El Ayuntamiento colaborará en el bicentenario de la independencia de Argentina, que celebrará actos en Vigo

mércores, 4 nov 2009

El alcalde de Vigo, Abel Caballero, se entrevistó este miércoles con el Cónsul General de Argentina, Roberto Eduardo Budiño, para coordinar las actuaciones que el Consulado realizará en Vigo por motivo de la celebración del segundo centenario de la liberación del país sudamericano. Caballero garantizó la cooperación y recordó el papel de la ciudad olívica como "puerta de relación" entre Europa y Argentina.