martes, 3 novembro 2009

O alcalde levará o modelo sostible das humanizacións á conferencia de Copenhague contra o Cambio Climático<br />

Abel Caballero acudiu onte á inauguración da Conferencia de Cambio Climático Barcelona 2009, a reunión "determinante" para os acordos internacionais a adoptar en Copenhague en decembro. Como presidente da Rede Española de Cidades polo Clima, Vigo representa aos municipios españois en Barcelona e así o fará en Dinamarca, onde o alcalde levará o modelo sostible das humanizacións.

Benestar Social pon en marcha programas para previr o consumo de drogas que chegan xa a 7.400 escolares

martes, 3 nov 2009

A concelleira de Benestar Social, María Méndez, presentou este martes as novidades do seu departamento sobre a prevención das drogadiccións, que coordina o Plan Local de Drogodepedencias e outras adiccións (PLDS). A edil salientou o incremento dos programas educativos que se desenvolven nos centros escolares da cidade, nos que están participando na actualidade 7.401 alumnos e alumnas, e tamén a posta en marcha da web podemosprevir.org.

Iolanda Veloso presenta o XIV Encontro Sindical da Muller, que se celebrará os días 5 e 6 co lema "A nosa forza: a igualdade"<br />

martes, 3 nov 2009

A concelleira de Igualdade, Iolanda Veloso, avanzou este martes que o XIV Encontro Sindical da Muller se celebrará os días 5 e 6 de novembro no hotel Coia co lema "A nosa forza: a igualdade". En presenza das tres secretarias da Muller de CIG, UGT e CC OO, a concelleira nacionalista salientou que a discriminación de xénero afecta a todas as mulleres polo que "todos e todas temos que traballar na mesma dirección".

Xabier Alonso agasalla ao deportista Chano Rodríguez como "recoñecemento da cidade polos éxitos acadados"<br />

martes, 3 nov 2009

O concelleiro de Deportes, Xabier Alonso, recibiu estes martes ao deportista paralímpico Chano Rodríguez, a quen agasallou cun exemplar da obra "Vigo, a cidade das ondas", como "recoñecemento da cidade polos éxitos acadados". Ao respecto, o concelleiro salientou as cinco medallas de ouro acadadas polo nadador na súa última cita deportiva, o Campionato de Europa Paralímpico celebrado na capital islandesa, Reykjavic, celebrado a semana pasada.

El alcalde llevará el modelo sostenible de las humanizaciones a la conferencia de Copenhague contra el Cambio Climático<br />

martes, 3 nov 2009

Abel Caballero acudió ayer a la inauguración de la Conferencia de Cambio Climático Barcelona 2009, la reunión "determinante" para los acuerdos internacionales a adoptar en Copenhague en diciembre. Como presidente de la Red Española de Ciudades por el Clima, Vigo representa a los municipios españoles en Barcelona y así lo hará en Dinamarca, donde el alcalde llevará el modelo sostenible de las humanizaciones.

Bienestar Social pone en marcha programas para prevenir el consumo de drogas que llegan ya a 7.400 escolares

martes, 3 nov 2009

La concejala de Bienestar Social, María Méndez, presentó este martes las novedades de su departamento sobre la prevención de las drogadicciones, que coordina el Plan Local de Drogodepedencias y otras adicciones (PLDS). La edil destacó el incremento de los programas educativos que se desarrollan en los centros escolares de la ciudad, en los que están participando en la actualidad 7.401 alumnos y alumnas, y también la puesta en marcha de la web podemosprevir.org.

Iolanda Veloso presenta el XIV Encuentro Sindical de la Mujer, que se celebrará los días 5 y 6 con el lema "Nuestra fuerza: la igualdad"<br />

martes, 3 nov 2009

La concejala de Igualdad, Iolanda Veloso, avanzó este martes que el XIV Encuentro Sindical de la Mujer se celebrará los días 5 y 6 de noviembre en el hotel Coia con el lema "Nuestra fuerza: la igualdad". En presencia de las tres secretarias de la Mujer de CIG, UGT y CC OO, la concejala nacionalista destacó que la discriminación de género afecta a todas las mujeres por lo que "todos y todas tenemos que trabajar en la misma dirección".

Abel Caballero garantiza la "cooperación" del Ayuntamiento con la Asociación de Lucha contra el Cáncer

martes, 3 nov 2009

El alcalde visitó este martes el rastrillo que tradicionalmente organiza la Asociación Española contra el Cáncer en Urzáiz, "un rastrillo ejemplar" que "merece la pena" visitar, según indicó el primer edil, tanto por quien lo organiza como por su calidad. Caballero agradeció y reconoció la labor solidaria de la entidad y aseguró la "cooperación" del Ayuntamiento con la misma.

Xabier Alonso agasaja al deportista Chano Rodríguez como "reconocimiento de la ciudad por los éxitos conseguidos"<br />

martes, 3 nov 2009

El concejal de Deportes, Xabier Alonso, recibió este martes al deportista paralímpico Chano Rodríguez, a quien agasajó con un ejemplar de la obra "Vigo, a cidade das ondas", como "reconocimiento de la ciudad por los éxitos conseguidos". Al respecto, el concejal destacó las cinco medallas de oro conseguidas por el nadador en su última cita deportiva, el Campeonato de Europa Paralímpico celebrado en la capital islandesa, Reykjavic, celebrado la semana pasada.