venres, 14 decembro 2012

Caballero anuncia a creación dun observatorio turístico ao amparo do Plan de Emprego Municipal

O alcalde de Vigo asinou esta mañá sendos convenios de colaboración laboral, un con Ahosvi (Asociación de Hostelería de Vigo) e outro con Atra (Asociación de Empresarios de Talleres de Reparación de Pontevedra) por un valor de 30.900 e 37.950 euros euros, respectivamente cos que se contratrá a un total de 6 traballadores. Tal e como explicou o acordo con Ahosvi permitirá a posta en marcha dun observatorio turístico para facilitar datos fiables ao sector.

O alcalde visita as obras de remodelación de Balaídos, as primeiras desde o ano 1982

venres, 14 dec 2012

Abel Caballero e o concelleiro de Deportes, Manel Fernández, achegáronse hoxe venres ao Estadio de Balaídos para coñecer as obras de remodelación que se están a acometer nas instalacións e que van a converter Balaídos "nun estadio do século XXI". Acompañados polo presidente do club, Carlos Mouriño, o alcalde percorreu o estadio e puxo en valor "un traballo de mantemento que non se facía desde o ano 1982. Felicitou ao Celta "quen sabe que ten todo o apoio que o Concello poida dar". Tamén se amosou partidario de incluir o Museo do Celta dentro da rede museística da cidade.

O Concello instalará xogos e mobiliario en 42 centros públicos de infantil e primaria

venres, 14 dec 2012

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, pasou este venres revisión -xunto aos directores e responsables dos centros- aos novos xogos infantis adquiridos polo Concello de Vigo que serán instalados ao longo da próxima semana en 42 colexios públicos de infantil e primaria da nosa cidade. Neste acto, tamén estiveron presentes a concelleira de Educación, Raquel Díaz, e a primeira tenente de alcalde, Carmela Silva.

Inaguración da sinalizacións do roteiro en feminino 'Sons de Mulleres'

venres, 14 dec 2012

O sábado 15 de decembro ás 12:00 h. realizarase a inauguración das sinalizacións do roteiro "Sons de mulleres", proxecto de Mulheres Nacionalistas Galegas que conta co apoio e colaboración da Concellaría de Igualdade do Concello de Vigo e que foi concibido como o I Roteiro en Feminino de Vigo co obxectivo de visibilizar as mulleres que, individual ou colectivamente, teceron a historia de Vigo. Leva por quince puntos situados fundamentalmente no casco histórico da cidade, nos que, dun ou doutro xeito, as mulleres deixaron a súa pegada e a súa contribución á identidade de Vigo, aínda que a propia historia da cidade as teña silenciadas."mesmo. Este acto terá lugar no punto nº 14 no espazo contra a Violencia de Xénero {situado na rua Ronda de Don Bosco, ao lado do Marco}.

Inauguración de exposición temporal e xornada de comunicación no Museo Liste-Etnográfico de Vigo

venres, 14 dec 2012

O sábado,15 de decembro, ás 18,00h, terá lugar a inauguración da exposición temporal "AMULETOS: DE REZOS A CONXUROS", no Museo Liste-Etnográfico de Vigo (Pastora, 22), xunto á xornada de comunicación "OBXECTOS DE PODER". Esta xornada correrá a cargo do comisario da exposición, o profesorCarlos Solla Varela, escritor, etnógrafo e experto no ámbito da mitoloxía galega, que disertará sobre os obxectos de poder: amuletos, talismáns e pedras da fartura, as súas propiedades e vixencia na actualidade.<br />

Caballero anuncia la creación de un observatorio turístico al amparo del Plan de Empleo Municipal

venres, 14 dec 2012

El alcalde de Vigo firmó esta mañana sendos convenios de colaboración laboral, uno con Ahosvi (Asociación de Hostelería de Vigo) y otro con Atra (Asociación de Empresarios de Talleres de Reparación de Pontevedra) por un valor de 30.900 y 37.950 euros, respectivamente con los que se contratará un total de 6 trabajadores. Tal y como explicó el acuerdo con Ahosvi permitirá la posta en marcha de un observatorio turístico para facilitar datos fiables al sector.

El alcalde visita las obras de remodelación de Balaídos, las primeras desde el año 1982

venres, 14 dec 2012

Abel Caballero y el concejal de Deportes, Manel Fernández, se acercaron hoy viernes al Estadio de Balaídos para conocer las obras de remodelación que se están a acometer en las instalaciones y que van a convertir Balaídos "en un estadio del siglo XXI". Acompañados por el presidente del club, Carlos Mouriño, el alcalde recorrió el estadio y pujo en valor "un trabajo de mantenimiento que no se hacía desde el año 1982. Felicitó al Celta "quien sabe que tiene todo el apoyo que el Ayuntamiento pueda dar". También se mostró partidario de incluir el Museo del Celta dentro de la red museística de la ciudad.

El Ayuntamiento instalará juegos y mobiliario en 42 centros públicos de infantil y primaria

venres, 14 dec 2012

El alcalde de Vigo, Abel Caballero, pasó este viernes revisión -junto a los directores y responsables de los centros- a los nuevos juegos infantiles adquiridos por el Ayuntamiento de Vigo que serán instalados a lo largo de la próxima semana en 42 colegios públicos de infantil y primaria de nuestra ciudad. En este acto, también estuvieron presentes la concejala de Educación, Raquel Díaz, y la primera teniente de alcalde, Carmela Silva.

Inaguración de la señalizaciones del roteiro en femenino &#039;Sonidos de Mujeres&#039;

venres, 14 dec 2012

El sábado 15 de diciembre a las 12:00 h. se realizará la inauguración de las señalizaciones del roteiro "Sonidos de mujeres", proyecto de Mujeres Nacionalistas Gallegas que cuenta con el apoyo y colaboración de la Concejalía de Igualdad del Ayuntamiento de Vigo y que fue concebido como el I Roteiro en Femenino de Vigo con el objetivo de visibilizar las mujeres que, individual o colectivamente, tejieron la historia de Vigo. Lleva por quince puntos situados fundamentalmente en el casco histórico de la ciudad, en los que, de un o de otro modo, las mujeres dejaron su huella y su contribución a la identidad de Vigo, aunque la propia historia de la ciudad las tenga silenciadas."incluso. Este acto tendrá lugar en el punto nº 14 en el espacio contra la Violencia de Género {situado en la rua Ronda de Don Bosco, del lado del Marco}.

Inauguración de exposición temporal y jornada de comunicación en el Museo Liste-Etnográfico de Vigo

venres, 14 dec 2012

El sábado,15 de diciembre, a las 18,00h, tendrá lugar la inauguración de la exposición temporal "AMULETOS: DE REZOS A Conxuros", en el Museo Liste-Etnográfico de Vigo (Pastora, 22), junto a la jornada de comunicación "OBJETOS DE PODER". Esta jornada correrá a cargo del comisario de la exposición, el profesor Carlos Solla Varela, escritor, etnógrafo y experto en el ámbito de la mitología gallega, que disertará sobre los objetos de poder: amuletos, talismanes y piedras de la abundancia, sus propiedades y vigencia en la actualidad.<br />