martes, 11 setembro 2012

O Goberno local buscará fórmulas legais para que os traballadores públicos non perdan capadidade adquisitiva

O alcalde de Vigo convocará o próximo venres 14 de setembro unha reunión co comité de empresa do Concello para "visualizar vías que permitan que o poder adquisitivo dos empregados públicos non se vexa reducido pola decisión de Rajoy" de suprimir a paga extra de decembro. Puntualizou que esta medida non se vai aplicar nin aos cargos públicos nin ao persoal eventual de nomeamento político.

20 efectivos traballan na limpeza da praia de Samil na que se detectou o verquido da depuradora

martes, 11 set 2012

Ao longo do día de hoxe, martes, manterase pechada ao baño a zona de 50 metros a ambos lados da desembocadura do río Lagares na que se detectou un verquido da depuradora debido a un fallo dun tanque de bombeo, que xa foi reparado no día de onte. Tal e como indicou o rexedor, durante todo o día de hoxe seguirán a traballar na limpeza da zona un camión cisterna e uns 20 operarios coa esperanza de que a praia poida estar limpa mañá, mércores.

Caballero reclama que o AVE Vigo- Madrid por Cerdedo forme parte da Rede Europea de alta velocidade a partir de 2014

martes, 11 set 2012

O alcalde de Vigo solicita que o AVE Vigo -Madrid, por Cerdedo, forme parte da rede europea de alta velocidade a partir de 2014. Así llo solicitará por carta á ministra de Fomento, Ana Pastor, tendo en conta que este tramo ten carácter transfronterizo -continuará cara Oporto e Lisboa- "polo que reúne os principais requisitos que esixe Europa" á hora de otorgar fondos. Avanzou que lle vai enviar á responsable de Fomento todos os estudos que avalan esta consideración, co convencemento, dixo, de que "o vai defende en Europa". O obxectivo é que esta infraesturtura ferroviaria forme parte da rede europea de alta velocidade, tendo en contra, entre outros aspectos que é unha das que conta con maior proxección, ao estar situada nun área de 6 millóns de persoas.

Caballero reclama que el AVE Vigo- Madrid por Cerdedo me fuera parte de la Red Europea de alta velocidad a partir de 2014

martes, 11 set 2012

El alcalde de Vigo solicita que el AVE Vigo -Madrid, por Cerdedo, me fuera parte de la red europea de alta velocidad a partir de 2014. Así se lo solicitará por carta a la ministra de Fomento, Ana Pastor, teniendo en cuenta que este tramo tiene carácter transfronterizo -continuará cara Oporto y Lisboa- "por lo que reúne los principales requisitos que exige Europa" a la hora de otorgar fondos. Avanzó que le va a enviar a la responsable de Fomento todos los estudios que avalan esta consideración, con el convencimiento, dijo, de que "va a defiender en Europa". El objetivo es que esta infraesturtura ferroviaria fuera parte de la red europea de alta velocidad, teniendo en cuentra, entre otros aspectos que es una de las que cuenta con mayor proyección, al estar situada en un área de 6 millones de personas.

20 efectivos trabajan en la limpieza de la playa de Samil en la que se detectó el verquido de la depuradora

martes, 11 set 2012

A lo largo del día de hoy, martes, se mantendrá cerrada al baño a zona de 50 metros a ambos lados de la desembocadura del río Lagares en la que se detectó un verquido de la depuradora debido a un fallo de un tanque de bombeo, que ya fue reparado en el día de ayer. Tal y como indicó el regidor, durante todo el día de hoy seguirán trabajando en la limpieza de la zona un camión cisterna y unos 20 operarios con la esperanza de que la playa pueda estar limpia mañana, miércoles.

El Gobierno local buscará fórmulas legales para que los trabajadores públicos no pierdan capadidad adquisitiva

martes, 11 set 2012

El alcalde de Vigo convocará el próximo viernes 14 de septiembre una reunión con el comité de empresa del Ayuntamiento para "visualizar vías que permitan que el poder adquisitivo de los empleados públicos no se vea reducido por la decisión de Rajoy" de suprimir la paga extra de diciembre. Puntualizó que esta medida no se va a aplicar ni a los cargos públicos ni al personal eventual de nombramiento político.