martes, 15 maio 2012

Dúas novas sentenzas avalan a actuación do Concello ante os recursos da Autoridade Portuaria

martes, 15 mai 2012

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, informou este martes de dúas novas sentenzas do Tribunal Superior de Xustiza de Galicia que respaldan a actuación do Concello sobre o Plan Especial de Ordenación do Porto e inadmiten os recursos da Autoridade Portuaria de Vigo e de "Astilleros y Construcciones Lagoa". Na relación xurídica entre o Concello e a Autoridade Portuaria, os seis ditames xudiciais emitidos ata o momento foron favorables aos intereses da cidade.

Estrea do espectáculo de máscaras " O rapto da bibliotecaria"

martes, 15 mai 2012

O mércores 16 de marzo con motivo da celebración do Día das Letras Galegas, a Escola Municipal de Teatro, ten previsto a estrea da nova versión do espectáculo "O RAPTO DA BIBLIOTECARIA", unha adaptación do conto de Margaret Mahy.A cita terá lugar no auditorio da asociación de veciños de Valladares ás 18:00 horas.A entrada será libre ata completar o aforo.<br />

Concertos das bandas de música e corais

martes, 15 mai 2012

As corais e as bandas de música de Vigo continúan durante o mes de maio o ciclo de concertos organizado pola concellería de Cultura e Festas , a Federación de Bandas de Música Popilares de Vigo e ACOPOVI.

Dos nuevas sentencias avalan la actuación del Ayuntamiento ante los recursos de la Autoridad Portuaria

martes, 15 mai 2012

El alcalde de Vigo, Abel Caballero, informó este martes de dos nuevas sentencias del Tribunal Superior de Justicia de Galicia que respaldan la actuación del Ayuntamiento sobre el Plan Especial de Ordenación del Puerto e inadmiten los recursos de la Autoridad Portuaria de Vigo y de "Astilleros y Construcciones Lagoa". En la relación jurídica entre el Ayuntamiento y la Autoridad Portuaria, los seis dictámenes judiciales emitidos hasta el momento fueron favorables a los intereses de la ciudad.

Estreno del espectáculo de máscaras "El rapto de la bibliotecaria"

martes, 15 mai 2012

El miércoles 16 de marzo con motivo de la celebración del Día de las Letras Gallegas, la Escuela Municipal de Teatro, ha previsto el estreno de la nueva versión del espectáculo "El Rapto de la BIBLIOTECARIA", una adaptación del cuento de Margaret Mahy.La cita tendrá lugar en el auditorio de la asociación de vecinos de Valladares a las 18:00 horas. La entrada será libre hasta completar el aforo.<br />

Conciertos de las bandas de música y corales

martes, 15 mai 2012

Las corales y las bandas de música de Vigo continúan durante el mes de mayo el ciclo de conciertos organizado por la concejalía de Cultura y Fiestas , la Federación de Bandas de Música Populares de Vigo y ACOPOVI.