xoves, 19 abril 2012

O goberno local denunciará o convenio do hospital "privado" por ser "lesivo" para Vigo

A Plataforma SOS Sanidade Pública, reunida hoxe xoves con Abel Caballero, respaldou a posición municipal de denunciar o convenio asinado polo Concello e a Xunta en 2006 por ser "gravemente lesivo" para os intereses da cidade. O alcalde indicou que este acordo obriga a Vigo a pagar 5 millóns para dar servizos a un hospital "privado" que atenderá a 28 municipios íntegramente e parcialmente ás provincias de Pontevedra e Ourense.

O alcalde recibe o aval das asociacións de veciños a súas críticas á lei de Area Metropolitana

xoves, 19 abr 2012

Abel Caballero reuniuse hoxe xoves con responsables das asociacións de veciños de Valladares, Cabral, Casco Vello, Miñoca e Fonte do Galo para intercambiar opinións sobre a lei de Area Metropolitana, dentro da rolda de contactos que o alcalde mantén con distintas entidades da cidade. O rexedor avanzou que "os veciños síntense traicionados, enganados e estafados cunha norma que, se non se cambia, vai permitir gobernar Vigo desde fora".

El gobierno local denunciará el convenio del hospital "privado" por ser "lesivo" para Vigo

xoves, 19 abr 2012

La Plataforma SOS Sanidad Pública, reunida hoy jueves con Abel Caballero, respaldó la posición municipal de denunciar el convenio firmado por el Ayuntamiento y la Junta en 2006 por ser "gravemente lesivo" para los intereses de la ciudad. El alcalde indicó que este acuerdo obliga a Vigo a pagar 5 millones para dar servicios a un hospital "personal" que atenderá a 28 municipios íntegramente y parcialmente a las provincias de Pontevedra y Ourense.

El alcalde recibe el aval de las asociaciones de vecinos a sus críticas a la ley de Área Metropolitana

xoves, 19 abr 2012

Abel Caballero se reunió hoy jueves con responsables de las asociaciones de vecinos de Valladares, Cabral, Casco Viejo, Miñoca y Fonte do Galo para intercambiar opiniones sobre la ley de Área Metropolitana, dentro de la ronda de contactos que el alcalde mantiene con distintas entidades de la ciudad. El regidor avanzó que "los vecinos se sienten traicionados, engañados y estafados con una norma que, si no se cambia, va a permitir gobernar Vigo desde había fuera".