luns, 4 febreiro 2008

Vigo acollerá a 25 asamblea xeral do Eixo Atlántico

O próximo venres 8, Vigo será sede da Asamblea na que se constituirá un Eixo Atlántico de 34 cidades, "a rede máis importante de Europa", afirma o seu Secretario Xeral, Xoan Vázquez Mao. O proceso de constitución do Eixo levou dous anos e culmina este venres, cun orzamento para 2008 de 2'9 millóns de euros.

O Goberno Local licita os proxectos de humanización de Teis, o Calvario, Povisa, Bouzas e Balaídos

luns, 4 feb 2008

A Xunta Local de Goberno deu este luns luz verde á redación dos proxectos de humanización do entorno do mercado de Teis, da zona de Povisa, de Balaídos e de O Calvario, xunto co barrio de Bouzas, a rúa Eugenio Krafft e a Avenida de Castelao. O goberno local investirá máis de 6 millóns de euros na mellora destas cinco zonas da cidade. En maio comezarán as obras.

Elena Maure intenta poner en valor el Museo de Castrelos con la nueva programación y campañas de divulgación

luns, 4 feb 2008

La concejala de Patrimonio Histórico, Elena Maure, presentó este viernes la programación del museo de Castrelos para 2008, centrada en el inventario y la catalogación de fondos, la convocatoria de bolsas de formación y la organización de exposiciones temporales. Además, la concejala nacionalista, que en el acto estuvo acompañada por el director del museo, José Ballesta, destacó el objetivo de poner en valor las obras de la colección permanente, así como dedicar atención a la obra de Lugrís, del que este año se cumple el centenario de su nacimiento.

Vigo acogerá la 25 asamblea general del Eje Atlántico

luns, 4 feb 2008

El próximo viernes 8, Vigo será sede de la Asamblea en la que se constituirá un Eje Atlántico de 34 ciudades, "la red más importante de Europa", afirma su Secretario General, Xoan Vázquez Mao. El proceso de constitución del Eje llevó dos años y culmina este viernes, con un presupuesto para 2008 de 2'9 millones de euros.

El Gobierno Local licita los proyectos de humanización de Teis, o Calvario, Povisa, Bouzas y Balaídos

luns, 4 feb 2008

A Xunta Local de Goberno dio este lunes luz verde a la redación de los proyectos de humanización del entorno del mercado de Teis, de la zona de Povisa, de Balaídos y de O Calvario, junto con el barrio de Bouzas, la calle Eugenio Krafft y la Avenida de Castelao. El gobierno local invertirá más de 6 millones de euros en el avance de estas cinco zonas de la ciudad. En mayo comenzarán las obras.

Elena Maure tenta poñer en valor o Museo de Castrelos coa nova programación e campañas de divulgación

luns, 4 feb 2008

A concelleira de Patrimonio Histórico, Elena Maure, presentó este venres a programación do museo de Castrelos para 2008, centrada no inventario e a catalogación de fondos, a convocatoria de bolsas de formación e a organización de exposicións temporais. Ademais, a concelleira nacionalista, que no acto estivo acompañada polo director do museo, José Ballesta, salientou o obxectivo de poñer en valor as obras da colección permanente, así como adicar atención á obra de Lugrís, do que este ano se cumpre o centenario do seu nacemento.