venres, 27 xaneiro 2012

O alcalde anuncia que en tres semanas inícianse humanizacións por valor de 15 millóns

Abel Caballero informou hoxe venres dos nomeamentos da dirección facultativa das obras de humanización de Ramón Nieto, Doctor Marañón, Brasil, Martínez Garrido, Nicaragua, Aragón, Menéndez Pelayo e Pintor Colmeiro, reformas que crearán "centos de empregos" e darán comezo en tres semanas. O goberno local tamén deu luz verde ao nomeamento da dirección facultativa da segunda fase da futura escola infantil de Mestres Goldar.

O Concello investirá no Entroido 95.000 euros, cun aforro de 25.000 euros respecto a 2011

venres, 27 xan 2012

A organización do Entroido suporá este ano 95.000 euros ás arcas municipais, o que supón un aforro de 25.000 euros respecto a 2011, cando o custe se elevou a 120.000 euros. A pesares desta redución, entre o venres 17 e o 22 de febreiro, "teremos un magnífico Entroido", indicou o rexedor, aludindo á celebración da Cabalgata, que resultou un éxito aínda que tamén foi máis austera que anos anteriores.

O Concello asume a xestión do parque de Navia e dos espazos pendentes entre os edificios

venres, 27 xan 2012

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, informou este venres que tanto o Consello da Xerencia municipal de Urbanismo como a posterior reunión da Xunta de Goberno Local aprobaron que o Concello recepcione tanto o parque de Navia como os espazos entre edificios que aínda quedaban pendentes de asumir. Por outra banda, Urbanismo concedeu 14 licenzas de obras por valor próximo a medio millón de euros e outras 10 autorizacións de actividade.

O alcalde participa no Verbum no II Seminario de Emerxencia Social

venres, 27 xan 2012

O II Seminario de Emerxencia Social organizado hoxe venres no Verbum contou coa presenza do alcalde, Abel Caballero. Organizado pola Comisión de Incorporación Social do PLDA – Plan Local sobre Drogodependencias e outras Adicións. O Seminario ten como obxectivo analizar a realidade da pobreza e a exclusión social en Galicia; coñecer a normativa autonómica galega no referente aos centros de inclusión social e emerxencia social; valorar as liñas de acción para a inclusión social no ámbito autonómico e local, así como analizar os retos das entidades de iniciativa social no contexto actual.

ACTIVIDADES "CAMIÑO A CAMIÑO" 2012

venres, 27 xan 2012

A Concellería de Medioambiente organiza para o primeiro trimestre do ano esta popular iniciativa de saúde e educación ambiental, que desta volta continúa cos roteiros pola cidade e suma novas saídas fóra do municipio, programa actividades específicas para a xuventude e a infancia, e engade un novo apartado de cursos e voluntariado ambiental.<br />

El alcalde anuncia que en tres semanas se inician humanizaciones por valor de 15 millones

venres, 27 xan 2012

Abel Caballero informó hoy viernes de los nombramientos de la dirección facultativa de las obras de humanización de Ramón Nieto, Doctor Marañón, Brasil, Martínez Garrido, Nicaragua, Aragón, Menéndez Pelayo y Pintor Colmeiro, reformas que crearán "cientos de empleos" y darán comienzo en tres semanas. El gobierno local también dio luz verde al nombramiento de la dirección facultativa de la segunda fase de la futura escuela infantil de Maestros Goldar.

El Ayuntamiento invertirá en el Carnaval 95.000 euros, con un ahorro de 25.000 euros respeto a 2011

venres, 27 xan 2012

La organización del Carnaval supondrá este año 95.000 euros a las arcas municipales, lo que supone un ahorro de 25.000 euros respeto a 2011, cuando lo cueste se elevó a 120.000 euros. A pesar de esta reducción, entre el viernes 17 y el 22 de febrero, "tendremos un magnífico Carnaval", indicó el regidor, aludiendo a la celebración de la Cabalgata, que resultó un éxito aunque también fue más austera que años anteriores.

O Concello asume la gestión del parque de Navia y de los espacios pendientes entre los edificios

venres, 27 xan 2012

El alcalde de Vigo, Abel Caballero, informó este viernes que tanto el Consejo de la Gerencia municipal de Urbanismo como la posterior reunión de la Junta de Gobierno Local aprobaron que el Ayuntamiento recepcione tanto el parque de Navia como los espacios entre edificios que aún quedaban pendientes de asumir. Por otra parte, Urbanismo concedió 14 licencias de obras por valor próximo a medio millón de euros y otras 10 autorizaciones de actividad.

El alcalde participa en el Verbum en el II Seminario de Emergencia Social

venres, 27 xan 2012

El II Seminario de Emergencia Social organizado hoy viernes en el Verbum contó con la presencia del alcalde, Abel Caballero. Organizado por la Comisión de Incorporación Social del PLDA – Plan Local sobre Drogodependencias y otras Adiciones. O Seminario tiene como objetivo analizar la realidad de la pobreza y la exclusión social en Galicia; conocer la normativa autonómica gallega en el referente a los centros de inclusión social y emergencia social; valorar las líneas de acción para la inclusión social en el ámbito autonómico y local, así como analizar los retos de las entidades de iniciativa social en el contexto actual.