martes, 10 novembro 2009

O alcalde salienta o "bo ritmo" do aparcamento de Jenaro de la Fuente, que adianta a súa apertura a maio

Abel Caballero visitou este martes os traballos de construción do aparcamento soterrado de Jenaro de la Fuente, que sumará un total de 466 prazas das que 94 -un 20%- están reservadas para residentes. O investimento nesta infraestrutura ascende a 10,3 millóns de euros e a superficie quedará humanizada en granito, como o resto da rúa. Segundo indicou o alcalde, o aparcamento rematará en maio de 2010, un mes antes do previsto.

Benestar e Normalización organizan a Festa Multicultural, que se celebrará o sábado nas prazas de O Progreso e O Berbés

martes, 10 nov 2009

As prazas de O Berbés e O Progreso acollerán o vindeiro sábado, 14 de novembro, unha Festa Multicultural, a primeira actividade do programa "En galego tamén noutros mundos", segundo anunciaron este martes as concelleiras de Normalización Lingüística, Iolanda Veloso, e Benestar Social, María Méndez. O obxectivo desta iniciativa, segundo salientaron as concelleiras, é fomentar a integración da poboación inmigrante que vén de diferentes países e con distintas linguas, ao tempo que se lles dá a coñecer a existencia do galego.

O tenente de alcalde inaugura a campaña de dinamización do galego "Contos para falar", que chega a máis de 1.300 nenos <br />

martes, 10 nov 2009

O tenente de alcalde, Santi Domínguez, inaugurou este martes unha nova campaña de dinamización lingüística, "Contos para falar", na que participarán máis 1.300 escolares de diferentes centros de ensino de Vigo. A actividade, que se desenvolve no Verbum, ten por obxectivo potenciar o uso da nosa lingua entre os máis pequenos, xa que está dirixida a nenos e nenas de 3 a 9 anos.

Participaran 1.150 escolares de 30 centros de ensino, que asistirán o xoves e venres no Auditorio Helios de Bembrive a catro funcións desta obra especialmente pensadas para o seu uso didáctico

Educación programa a obra de teatro en inglés para escolares "Merlin and King Arthur"

martes, 10 nov 2009

O Servizo de Educación do Concello de Vigo organiza no marco do Programa Educativo Municipal "AULAS INTERNACIONAIS", unha nova edición da iniciativa didáctica "VIGO ACTIVITIES 2009-2010" coa finalidade de ofertar á comunidade educativa distintas propostas de actividades que tentan contribuir á mellora da competencia en lingua inglesa.

El alcalde destaca el "buen ritmo" del aparcamento de Jenaro de la Fuente, que adelanta su apertura a mayo

martes, 10 nov 2009

Abel Caballero visitó este martes los trabajos de construcción del aparcamento subterraneo de Jenaro de la Fuente, que sumará un total de 466 plazas de las que 94 -un 20%- están reservadas para residentes. La inversión en esta infraestructura asciende a 10,3 millones de euros y la superficie quedará humanizada en granito, como el resto de la calle. Según indicó el alcalde, el aparcamento acabará en mayo de 2010, un mes antes de lo previsto.

Bienestar y Normalización organizan la Fiesta Multicultural, que se celebrará el sábado en las plazas de O Progreso y O Berbés

martes, 10 nov 2009

Las plazas de O Berbés y O Progreso acogerán el próximo sábado, 14 de noviembre, una Fiesta Multicultural, la primera actividad del programa "En gallego también en otros mundos", según anunciaron este martes las concejalas de Normalización Lingüística, Iolanda Veloso, y Bienestar Social, María Méndez. El objetivo de esta iniciativa, según destacaron las concejalas, es fomentar la integración de la población inmigrante que viene de diferentes países y con distintas lenguas, al tiempo que se les da a conocer la existencia del gallego.

El alcalde destaca la referencia del Marco en el panorama de arte y cultura dentro y fuera de Galicia

martes, 10 nov 2009

En el salón de actos del MARCO de Vigo se celebró el lunes, día 9, una conferencia de prensa para presentación de la FIESTA 7º ANIVERSARIO del MARCO, que tendrá lugar durante el fin de semana del 13, 14 y 15 de noviembre. En esta presentación participaron el alcalde de Vigo y presidente de la Fundación MARCO, Abel Caballero Álvarez, y el director del MARCO, Iñaki Martínez Antelo.

El teniente alcalde inaugura la campaña de dinamización del gallego "Cuentos para hablar", que llega a más de 1.300 niños <br />

martes, 10 nov 2009

El teniente alcalde, Santi Domínguez, inauguró este martes una joven campaña de dinamización lingüística, "Cuentos para hablar", en la que participarán más 1.300 escolares de diferentes centros de enseñanza de Vigo. La actividad, que se desarrolla en el Verbum, tiene por objetivo potenciar el uso de nuestra lengua entre los más pequeños, ya que está dirigida a niños y niñas de 3 a 9 años.

Participarán 1.150 escolares de 30 centros de enseñanza, que asistirán el jueves y viernes en el Auditorio Helios de Bembrive a cuatro funciones de esta obra especialmente pensadas para su uso didáctico

Educación programa la obra de teatro en inglés para escolares "Merlin and King Arthur"

martes, 10 nov 2009

O Servicio de Educación del Ayuntamiento de Vigo organiza en el marco del Programa Educativo Municipal "AULAS INTERNACIONALES", una nueva edición de la iniciativa didáctica "VIGO ACTIVITIES 2009-2010" con la finalidad de ofertar a la comunidad educativa distintas propuestas de actividades que tientan contribuir al avance de la competencia en lengua inglesa.