luns, 9 novembro 2009

Xesus López afirma que "MoveVigo Magosto 2009" potencia a cultura "feita por e para os vigueses e viguesas"

luns, 9 nov 2009

O concelleiro de Cultura, Xesus López, salientou este luns que o programa "MoveVigo Magosto 2009" potencia a cultura "feita por e para os vigueses e viguesas". Na presentación da programación, xunto ao vogal de Cultura da Federación de Veciños, Xosé Couñago, o edil explicou que un total de 113 actividades relacionadas coa castaña se desenvolverán nos diferentes barrios e parroquias de Vigo ata o vindeiro 29 de novembro.

O tenente de alcalde presenta o primeiro dicionario plurilingüe de galego destinado aos turistas

luns, 9 nov 2009

O tenente de alcalde, Santi Domínguez, presentou este luns o primeiro dicionario plurilingüe de galego destinado aos turistas, que ten por obxectivo facilitar ás persoas que nos visitan unha guía para poder comunicarse, ao tempo que "unha pequena introdución á nosa lingua". O dicionario recolle 170 expresións traducidas ás catro linguas do estado, galego, castelán, catalán e euskera, así como portugués, inglés, francés, italiano e alemán.

7º aniversario do Marco

luns, 9 nov 2009

O 13 de novembro de 2009, o MARCO cumpre sete anos dende a súa apertura ao público en 2002. Con motivo desta celebración, o venres 13, sábado 14 e domingo 15 de novembro terá lugar a festa do 7º aniversario, cun amplo programa de actividades para públicos de todas as idades. Para esta especial ocasión, o museo permanecerá aberto ao público nun horario máis amplo do habitual, incluíndo a noite e madrugada da fin de semana: dende as 11.00 da mañá do sábado ata as 05.00 da madrugada do domingo, e reanudándose dende as 11.00 ata as 21.00 do domingo.

Nuevos sistemas de seguridad y control de los accesos a la Casa Consistorial

luns, 9 nov 2009

La Xunta de Gobierno aprobó la memoria y pliego de prescripciones técnicas para el avance de los sistemas de seguridad y control de los accesos de la Casa Consistorial del Ayuntamiento , por un importe de 701.884,83 euros y un plazo de ejecución de 15 semanas. Las actuaciones previstas en la memoria se refieren a la iluminación, acondicionamiento de los accesos, sistemas de seguridad y climatización.

El teniente alcalde presenta el primer diccionario plurilingüe de gallego destinado a los turistas

luns, 9 nov 2009

El teniente alcalde, Santi Domínguez, presentó este lunes el primer diccionario plurilingüe de gallego destinado a los turistas, que tiene por objetivo facilitar a las personas que nos visitan una guía para poder comunicarse, al tiempo que "una pequeña introducción a nuestra lengua". El diccionario recoge 170 expresiones traducidas a las cuatro lenguas del estado, gallego, castellano, catalán y euskera, así como portugués, inglés, francés, italiano y alemán.

7º aniversario del Marco

luns, 9 nov 2009

El 13 de noviembre de 2009, el MARCO cumple siete años desde su apertura al público en 2002. Con motivo de esta celebración, el viernes 13, sábado 14 y domingo 15 de noviembre tendrá lugar la fiesta del 7º aniversario, con un amplio programa de actividades para públicos de todas las edades. Para esta especial ocasión, el museo permanecerá abierto al público en un horario más amplio del habitual, incluyendo la noche y madrugada del fin de semana: desde las 11.00 de la mañana del sábado hasta las 05.00 de la madrugada del domingo, y reanudándose desde las 11.00 hasta las 21.00 dell domingo.