xoves, 22 xaneiro 2009
O sector da pedra natural de Galicia asina un convenio de colaboración co Concello

O Centro Tecnóloxico do granito asesora ao Concello nas novas obras de humanización da cidade

O Concello de Vigo e o sector da pedra natural de Galicia asinaron un convenio de colaboración co obxectivo de asesorar nas obras de humanización da cidade nas que o granito xoga un papel fundamental. Para iso, o sector da pedra poñerá a disposición do Concello de Vigo, o coñecemento do Centro Tecnolóxico do Granito (CTG) cuxas funciones centraranse no apoio técnico para a colocación e mantemento de pavimentos e outras obras nas que o material utilizado sexa o granito.

Santi Domínguez anuncia o investimento de 3.648.520 euros na reurbanización de 16 rúas do Casco Vello

xoves, 22 xan 2009

O tenente de alcalde, Santi Domínguez, e a concelleira de Patrimonio Histórico, Elena Maure, anunciaron este xoves novos proxectos de reurbanización de 16 rúas do Casco Vello, que supoñen un investimento de 3.648.520 euros. As actuacións previstas, tanto no entramado viario, como no alumeado, pavimento e acometidas eléctricas, levaranse a cabo nun total de 9.578 metros cadrados, co obxectivo de configurar espazos cun marcado carácter peonil.

IKEA asegura ao alcalde que instalará un "gran complexo" en Vigo<br />

xoves, 22 xan 2009

Abel Caballero mantivo este xoves un encontro co Director Territorial de Expansión da empresa sueca, David Almagro, para tratar os plans de ubicación de IKEA en Vigo. Segundo informou o alcalde, a compañía instalarase na cidade olívica, onde erixirá un "gran complexo". A vindeira semana comezarán os encontros entre Urbanismo e IKEA para iniciar os trámites. <br />

María Méndez salienta que o convenio co Comedor da Esperanza se incrementou un 30% no 2008

xoves, 22 xan 2009

A concelleira de Benestar Social, María Méndez, subliñou este xoves que o convenio que o seu departamento ten asinado co Comedor da Esperanza se incrementou un 30% no ano 2008. Así o indicou a concelleira no transcurso da visita que realizou ás instalacións e explicou asemade que o incremento ten o obxectivo de cubrir as necesidades que presenta este servizo na época de crise actual.

El sector de la piedra natural de Galicia firma un convenio de colaboración con el Ayuntamiento

El Centro Tecnólogico del granito asesora al Ayuntamiento en las nuevas obras de humanización de la ciudad

xoves, 22 xan 2009

El Concello de Vigo y el sector de la piedra natural de Galicia firmaron un convenio de colaboración con el objetivo de asesorar en las obras de humanización de la ciudad en las que el granito juega un papel fundamental. Para eso, el sector de la piedra pondrá la disposición del Ayuntamiento de Vigo, el conocimiento del Centro Tecnológico del Granito (CTG) cuyas funciones se centrarán en el apoyo técnico para la colocación y mantenimiento de pavimentos y otras obras en las que el material utilizado sea el granito.

Santi Domínguez anuncia la inversión de 3.648.520 euros en la reurbanización de 16 calles del Casco Viejo

xoves, 22 xan 2009

El teniente de alcalde, Santi Domínguez, y la concejala de Patrimonio Histórico, Elena Maure, anunciaron este jueves nuevos proyectos de reurbanización de 16 calles del Casco Viejo, que suponen una inversión de 3.648.520 euros. Las actuaciones previstas, tanto en el entramado viario, como en el alumbrado, pavimento y acometidas eléctricas, se llevarán a cabo en un total de 9.578 metros cuadrados, con el objetivo de configurar espacios con un marcado carácter peatonal.

IKEA asegura al alcalde que instalará un "gran complejo" en Vigo<br />

xoves, 22 xan 2009

Abel Caballero mantuvo este jueves un encuentro con el Director Territorial de Expansión de la empresa sueca, David Almagro, para tratar los planes de ubicación de IKEA en Vigo. Según informó el alcalde, la compañía se instalará en la ciudad olívica, donde erigirá un "gran complejo". La próxima semana comenzarán los encuentros entre Urbanismo e IKEA para iniciar los trámites. <br />

María Méndez destaca que el convenio con el Comedor de la Esperanza se incrementó un 30% en el 2008

xoves, 22 xan 2009

La concejala de Bienestar Social, María Méndez, subrayó este jueves que el convenio que su departamento ha firmado con el Comedor de la Esperanza se incrementó un 30% en el año 2008. Así lo indicó la concejala en el transcurso de la visita que realizó a las instalaciones y explicó también que el incremento tiene el objetivo de cubrir las necesidades que presenta este servicio en la época de crisis actual.

El alcalde y miembros de la Corporación ofrecen una recepción oficial a Chus Lago a su vuelta del Polo Sur

xoves, 22 xan 2009

Abel Caballero, acompañado de otros miembros de la Corporación Municipal de Vigo, recibieron este jueves a la alpinista y concejala de Medio Ambiente, Chus Lago, quien vuelve de conseguir el hito de recorrer en solitario 1.200 kilómetros de la Antártida. Sus compañeros de Corporación felicitaron a Lago, quien llegó a Vigo con 9 kilos menos.