martes, 20 xaneiro 2009

Elduayen e Paseo de Alfonso terán unha "actuación emblemática" marcada polo incremento de zona peonil

O tenente de alcalde, Santi Domínguez, e a concelleira de Patrimonio Histórico, Elena Maure, explicaron este martes as actuacións previstas para a rúa Elduayen e o Paseo de Alfonso, que terán como consecuencias principais o incremento da zona peonil e a conectividade entre a zonas baixa e alta do Casco Vello. A actuación, que conta cun investimento de 4.300.000 euros, levarase a cabo nunha superficie total de 15.055,94 metros cadrados e o obxectivo consiste en que tras as obras, a superficie peonil sexa de 9.979,83 metros cadrados.

Benestar Social impulsa unha campaña de información á inmigración para fomentar a súa integración en Vigo

martes, 20 xan 2009

A concelleira de Benestar Social, María Méndez, anunciou este martes a posta en marcha dunha campaña de información á poboación estranxeira residente en Vigo. Segundo, esta iniciativa, que inclúe folletos en galego-castelán, galego-inglés, galego-francés, galego-chinés e galego-rumano, ten o obxectivo de "facilitarlles os datos que precisan para a súa integración na nosa cidade".

Abel Caballero e Carlos Mouriño acordan redactar o protocolo que facilite a viabilidade do Celta

martes, 20 xan 2009

Mañá mércores comezarán as conversas entre o edil de Patrimonio, Carlos L. Font, e directivos do Clube de cara á súa redacción, segundo adiantou o alcalde. Abel Caballero explicou que o protocolo sentará as bases da futura ampliación do convenio actual, o que facilitará o éxito do proceso concursal no que está inmerso a entidade. O alcalde ratificou que o acordo "non lles costa nin un euro" aos vigueses.

Mobilidade e Seguridade

Peche ao tráfico da rúa Extremadura

martes, 20 xan 2009

Ponse en coñecemento do público en xeral que por mor das obras do aparcadoiro subterraneo en Jenaro de la Fuente, a realizar pola empresa Puentes Infraestructuras,S.L.U., estará pechada ao tráfico a rúa Extremadura, treito entre Jenaro de la Fuente e rúa Vizcaya, con acceso exclusivo para garaxes, e procedese a restaurar o trafico rodado na rúa Numancia,dende o mércores 21 de xaneiro de 2009 ás 10.00 horas e por un período aproximado dun mes.

Elduayen y Paseo de Alfonso tendrán una "actuación emblemática" marcada por el incremento de zona peatonal

martes, 20 xan 2009

El teniente de alcalde, Santi Domínguez, y la concejala de Patrimonio Histórico, Elena Maure, explicaron este martes las actuaciones previstas para la calle Elduayen y el Paseo de Alfonso, que tendrán como consecuencias principales el incremento de la zona peatonal y la conectividad entre la zonas baja y alta del Casco Viejo. La actuación, que cuenta con una inversión de 4.300.000 euros, se llevará a cabo en una superficie total de 15.055,94 metros cuadrados y el objetivo consiste en que tras las obras, la superficie peatonal sea de 9.979,83 metros cuadrados.

Bienestar Social impulsa una campaña de información a la inmigración para fomentar su integración en Vigo

martes, 20 xan 2009

La concejala de Bienestar Social, María Méndez, anunció este martes la puesta en marcha de una campaña de información a la población extranjera residente en Vigo. Según, esta iniciativa, que incluye folletos en gallego-castellano, gallego-inglés, gallego-francés, gallego-chino y gallego-rumano, tiene el objetivo de "facilitarles los datos que necesitan para su integración en nuestra ciudad".

Abel Caballero y Carlos Mouriño acuerdan redactar el protocolo que facilite la viabilidad del Celta

martes, 20 xan 2009

Mañana miércoles comenzarán las conversaciones entre el edil de Patrimonio, Carlos L. Font, y directivos del Club a cara descubierta a su redacción, según adelantó el alcalde. Abel Caballero explicó que el protocolo sentará las bases de la futura ampliación del convenio actual, lo que facilitará el éxito del proceso concursal en el que está inmerso la entidad. El alcalde ratificó que el acuerdo "no les cuesta ni un euro" a los vigueses.

Movilidad y Seguridad

Cierre al tráfico de la calle Extremadura

martes, 20 xan 2009

Se pone en conocimiento del público en general que por mor de las obras del aparcamiento subterráneo en Jenaro de la Fuente, realizadas por la empresa Puentes Infraestructuras,S.L.U., estará cerrada al tráfico la calle Extremadura, trecho entre Jenaro de la Fuente y calle Vizcaya, con acceso exclusivo para garajes, y se procederá a restaurar el trafico rodado en la calle Numancia,a partir del miércoles 21 de enero de 2009 a las 10.00 horas y por un período aproximado de un mes.