mércores, 16 xaneiro 2008

Vigo será o punto de partida da exposición estatal do Bicentenario da Guerra da Independencia

Vigo será a sede inaugural da mostra "Levantados en Armas", organizada pola Sociedade Estatal de Conmemoracións Culturais (SECC) co gallo do Bicentenario da Reconquista e da Guerra da Independencia. A exposición, que comezará en marzo de 2009, contará cun apartado exclusivamente dedicado á Reconquista de Vigo, a primeira cidade de España que derrotou os franceses.

A festa da Reconquista de Vigo presentarase por primeira vez na Feira de Turismo de Madrid

mércores, 16 xan 2008

Por primeira vez, a festa da Reconquista de Vigo terá o seu espazo na Feira de Turismo de Madrid (FITUR), que se celebrará do 30 de xaneiro ao 3 de febreiro no recinto feiral madrileño, segundo anunciou este mércores o tenente de alcalde e responsable de Cascos Históricos, Santiago Domínguez. Domínguez sinalou que a festa deste ano, que terá lugar os días 29 e 30 de marzo, servirá para "preparar a celebración do Bicentenario do 2009".

Vigo será el punto de partida de la exposición estatal del Bicentenario de la Guerra de la Independencia

mércores, 16 xan 2008

Vigo será la sede inaugural de la muestra "Levantados en Armas", organizada por la Sociedad Estatal de Conmemoraciones Culturales (SECC) con motivo del Bicentenario de la Reconquista y de la Guerra de la Independencia. La exposición, que comenzará en marzo de 2009, contará con un apartado exclusivamente dedicado a la Reconquista de Vigo, la primera ciudad de España que derrotó a los franceses.

La fiesta de la Reconquista de Vigo se presentará por primera vez en la Feria de Turismo de Madrid

mércores, 16 xan 2008

Por primera vez, la fiesta de la Reconquista de Vigo tendrá su espacio en la Feria de Turismo de Madrid (FITUR), que se celebrará del 30 de enero al 3 de febrero en el recinto ferial madrileño, según anunció este miércoles el teniente de alcalde y responsable de Cascos Históricos, Santiago Domínguez. Domínguez señaló que la fiesta de este año, que tendrá lugar los días 29 y 30 de marzo, servirá para "preparar la celebración del Bicentenario del 2009".