xoves, 15 febreiro 2007

O PSdeG-PSOE pide información sobre Finca do Conde ao Goberno local

O portavoz do PSdeG-PSOE, Mauricio Ruiz, pediulle ao Goberno local hoxe xoves información sobre as correccións propostas polo Concello á Xunta de Galicia en relación ao PEPRI de Finca do Conde, despois de que unha sentenza do Tribunal Supremo anulase este proxecto por consideralo contrario ao establecido no Plan Xeral en vigor.

Marcha de apoio a Oscar Pereiro

xoves, 15 feb 2007

O domingo, día 18, as rúas de Vigo acollerán a "marcha amarela" en apoio ao ciclista Oscar Pereiro. O acto ten dous encontros: a marcha cicloturista ás 10 da mañá e a marcha popular ás 12 horas.

El PSdeG-PSOE pide información sobre Finca do Conde al Gobierno local

xoves, 15 feb 2007

El portavoz del PSdeG-PSOE, Mauricio Ruiz, le pidió al Gobierno local hoy jueves información sobre las correcciones propuestas por el Ayuntamiento a la Xunta de Galicia en relación al PEPRI de Finca do Conde, después de que una sentencia del Tribunal Supremo anulase este proyecto por considerarlo contrario a lo establecido en el Plan General en vigor.

La Consellaría de Educación estudiará el rediseño de la Escuela Oficial de Idiomas de Vigo

xoves, 15 feb 2007

La Consellaría de Educación va a estudiar la modificación de los espacios de las aulas de la Escuela Oficial de Idiomas de Vigo, con el objetivo de satisfacer la demanda de plazas para los dos primeros cursos, que supera a la que se registra en los tres últimos. Asimismo, la Consellaría analizará la posibilidad de crear secciones de la Escuela en otros municipios del área metropolitana.