mércores, 26 marzo 2008

Concello e Vitrasa acordan potenciar o bus turístico na temporada de verán

mércores, 26 mar 2008

O tenente de alcalde, Santi Domínguez, e o director da concesionaria de transporte urbano Vitrasa, Juan Carlos Villarino, acordaron potenciar o autobús turístico e "incorporar novidades de cara á nova tempada de verán", segundo acordouse na reunión que mantiveron hoxe en dependencias da Tenencia de Alcaldía. Entre as novidades figura a posibilidade de que este servizo poda ser utilizado por grupos organizados.

O Rotary Club Internacional prepara a asemblea que realizará en Vigo

mércores, 26 mar 2008

Rafael Legeren, presidente do Rotary Club de Vigo, e Alejandro Amoedo, delegado do gobernador para Galicia, en calidade de representantes de Rotary Club Internacional no Noroeste peninsular, solicitáronlle este mércores ao alcalde un encontro oficial co seu gobernador para explicarlle polo miúdo a futura asamblea da entidade, que terá lugar en Vigo. No encontro formularanlle oficialmente unha invitación á cea de clausura da asamblea.

El Gobierno local regula el tiempo de intervención de los grupos políticos en los plenos

mércores, 26 mar 2008

Los grupos políticos de la Corporación Municipal tendrán a partir del próximo lunes un tiempo estipulado para sus intervenciones en los plenos. La duración de la última sesión ordinaria, que se prolongó hasta casi nueve horas, ha impulsado la conveniencia de ordenar los debates plenarios, una propuesta acordada este miércoles por la Junta de Portavoces.

El Rotary Club Internacional prepara la asamblea que realizará en Vigo

mércores, 26 mar 2008

Rafael Legeren, presidente del Rotary Club de Vigo, y Alejandro Amoedo, delegado del gobernador para Galicia, en calidad de representantes de Rotary Club Internacional en el Noroeste peninsular, le solicitaron este miércoles al alcalde un encuentro oficial con su gobernador para explicarle detalladamente la futura asamblea de la entidad, que tendrá lugar en Vigo. En el encuentro le formularán oficialmente una invitación a la cena de clausura de la asamblea.