martes, 31 xullo 2012

Concello e CSIC colaboran nunha campaña de concienciación coas enerxías renovables

martes, 31 xul 2012

Abel Caballero destacou hoxe martes o compromiso de Vigo coas enerxías renovables, enumerando, entre outras medidas, a instalación de leds ou baixo consumo o os molinos de vento para xerar enerxía en moitas humanizacións. Así o explicou na rolda de presentación dunha campaña do CSIC, en colaboración co Concello, baixo o lema A enerxía nos move. Investigamos para obter recursos enerxéticos limpos, eficientes e accesibles.

Rap e electrónica na Constitución o mércores 1 con Kaixo Sama Vs Elecesar e Bflecha dentro do festival Son de Vigo

martes, 31 xul 2012

O mércores 1 de agosto será a noite do rap, da electrónica e dos djs con Kaixo Sama vs Elecesar, proposta que xunta a estes dous rapeiros que levan traballando xuntos máis de cinco anos, e Bflecha, dj, vocalista e produtora, habitual dos festivais de electrónica, como o Sónar de Barcelona, no que participou en 2010. Continúa o Festival Son de Vigo na Praza da Constitución ás 22.30h nesta xa terceira xornada.

Ayuntamiento y CSIC colaboran en una campaña de concienciación con las energías renovables

martes, 31 xul 2012

Abel Caballero destacó hoy martes el compromiso de Vigo con las energías renovables, enumerando, entre otras medidas, la instalación de leds y bajo consumo en los molinos de viento para generar energía en muchas humanizaciones. Así lo explicó en la ruenda de presentación de una campaña del CSIC, en colaboración con el Ayuntamiento, bajo el lema La energía nos mueve. Investigamos para obtener recursos energéticos limpios, eficientes y accesibles.

Rap y electrónica en la Constitución el miércoles 1 con Kaixo Sama Vs Elecesar y Bflecha dentro del festival Son de Vigo

martes, 31 xul 2012

El miércoles 1 de agosto será la noche del rap, de la electrónica y de los djs con Kaixo Sama vs Elecesar, propuesta que junta a estos dos raperos que llevan trabajando juntos más de cinco años, y Bflecha, dj, vocalista y productora, habitual de los festivales de electrónica, como el Sónar de Barcelona, en el que participó en 2010. Continúa el Festival Son de Vigo en la Plaza de la Constitución a las 22.30h en esta ya tercera jornada.