martes, 6 outubro 2009

O tenente de alcalde anuncia que a Axencia da Enerxía de Vigo estuda crear dúas novas instalacións fotovoltaicas

O tenente de alcalde e presidente do Padroado da Axencia Municipal da Enerxía (Faemevi), Santi Domínguez, anunciou hoxe que a entidade está analizando a viabilidade técnica e económica para crear dúas instalacións fotovoltaicas, que estarían conectadas á rede e acollidas ao réxime especial de xeración de enerxía eléctrica. Este sería un segundo paso na aposta de Faemevi por proxectos de xeración de enerxías alternativas, tras a estación que xa está aprobada para instalar no futuro parque de Navia.

Eudosio Álvarez presenta a nova edición do "Misterio no Museo", que terá lugar en Castrelos en outubro e novembro

martes, 6 out 2009

O concelleiro de Patrimonio Histórico, Eudosio Álvarez, presentou este martes unha nova edición do programa "Misterio no Museo", na súa "versión outonal". Acompañado polos actores da compañía "Cada día peor" encargados de dar vida aos personaxes, o concelleiro nacionalista explicou que en total serán 13 as visitas teatralizadas ao Museo Quiñones de León durante os meses de outubro e novembro.

Vigo acollerá a primeira edición do Campionato de Europa Sub 21 de Taekwondo do 6 ao 8 de novembro

martes, 6 out 2009

O pavillón de As Travesas será o escenario do 6 ao 8 de novembro da primeira edición do Campionato de Europa da categoría Sub 21 de Taekwondo. Na presentación da proba, o tenente de alcalde Santi Domínguez destacou a importancia de que Vigo acolla probas como esta non só porque supoñen o apoio ao deporte de base de xeito que os deportistas contan con referentes aos que poder chegar, senón tamén porque promocionan Vigo "como cidade vencellada ao deporte".

Eudosio Álvarez presenta la nueva edición del "Misterio en el Museo", que tendrá lugar en Castrelos en octubre y noviembre

martes, 6 out 2009

El concejal de Patrimonio Histórico, Eudosio Álvarez, presentó este martes una nueva edición del programa "Misterio en el Museo", en su "versión otoñal". Acompañado por los actores de la compañía "Cada día peor" encargados de dar vida a los personajes, el concejal nacionalista explicó que en total serán 13 las visitas teatralizadas al Museo Quiñones de León durante los meses de octubre y noviembre.

El teniente alcalde anuncia que la Agencia de la Energía de Vigo estudia crear dos nuevas instalaciones fotovoltaicas

martes, 6 out 2009

El teniente alcalde y presidente del Patronato de la Agencia Municipal de la Energía (Faemevi), Santi Domínguez, anunció hoy que la entidad está analizando la viabilidad técnica y económica para crear dos instalaciones fotovoltaicas, que estarían conectadas a la red y acogidas al régimen especial de generación de energía eléctrica. Este sería un segundo paso en la apuesta de Faemevi por proyectos de generación de energías alternativas, tras la estación que ya está aprobada para instalar en el futuro parque de Navia.

Vigo acogerá la primera edición del Campeonato de Europa Sub 21 de Taekwondo del 6 al 8 de noviembre

martes, 6 out 2009

El pabellón de Las Traviesas será el escenario del 6 al 8 de noviembre de la primera edición del Campeonato de Europa de la categoría Sub 21 de Taekwondo. En la presentación de la prueba, el teniente alcalde Santi Domínguez destacó la importancia de que Vigo acoja pruebas como esta no solo porque suponen el apoyo al deporte de base de manera que los deportistas cuentan con referentes a los que poder llegar, sino también porque promocionan Vigo "como ciudad arraigada al deporte".