mércores, 10 maio 2006
Normalización Lingüística

Estudantes vigueses participarán no Correlingua co lema "Xogas? En galego gañamos"

Un ano máis está xa en marcha o Correlingua, actividade organizada pola AS-PG, CIG-Ensino e a Mesa pola Normalización Lingüística, xunto cos concellos de Vigo, Pontevedra, Compostela e Lugo e os equipos de normalización lingüística dos centros participantes. Trátase dunha actividade que percorre Galiza cun denominador común que é a dinamización lingüística da mocidade. Este ano o lema é: "Xogas? En galego gañamos".

Consello da Xerencia Municipal de Urbanismo

mércores, 10 mai 2006

Convócase o Consello da Xerencia Municipal de Urbanismo para sesión ordinaria na sala de reunións da sede da Xerencia, o día 11 de maio de 2006, ás 9:30 en primeira convocatoria, e media hora máis tarde en segunda, para tratar os asuntos da seguinte relación.

En Vigo la carrera será el 19 de mayo

Estudiantes vigueses participarán en el Correlingua con el lema "Xogas? En galego gañamos"

mércores, 10 mai 2006

Un año más está ya en marcha el Correlingua, actividad organizada por la AS-PG, CIG-Ensino y la Mesa pola Normalización Lingüística, junto con los ayuntamientos de Vigo, Pontevedra, Compostela y Lugo y los equipos de normalización lingüística de los centros participantes. Se trata de una actividad que recorre Galiza con un denominador común que es la dinamización lingüística de la juventud. Este año el lema es: "Xogas? En galego gañamos".

Consejo de la Gerencia Municipal de Urbanismo

mércores, 10 mai 2006

Se convoca al Consejo de la Gerencia Municipal de Urbanismo para sesión ordinaria en la sala de reuniones de la sede de la Gerencia, el día 11 de mayo de 2006, a las 9:30 en primera convocatoria, y media hora más tarde en segunda, para tratar los asuntos de la siguiente relación.