venres, 7 setembro 2012

O Goberno local aproba o convenio que permite abrir a aula da Uned en Vigo

venres, 7 set 2012

Abel Caballero avanzou que o Convenio para a creación dunha aula da Uned en Vigo foi aprobado esta mañá e "hoxe mesmo sairá para Pontevedra para ser ratificado". O Concello de Vigo, por tanto, ten "todo listo" para a posta en marcha desta dotación, que estará costeada na súa totalidade e en exclusiva con cartos municipais. <br />

Igualdade promove un "Club da Risa"

venres, 7 set 2012

O Servizo Municipal de Igualdade abre o prazo de inscrición para que as mulleres que o desexen poidan formar parte do CLUB da RISA que dará comezo o 24 de setembro na Casa das Mulleres. O club da risa é un espazo público cuxa finalidade é a de promover a saúde física, mental emocional e social a través da risa, e a actitude de bo humor. Fomenta o desenvolvemento de fortalezas humanas como a risa, a creatividade, o optimismo, a empatía, etc, facendo especial fincapé en sentimentos positivos como o autoaprecio, a cooperación e a alegría de vivir.

Igualdad promueve un "Club de la Risa"

venres, 7 set 2012

El Servicio Municipal de Igualdad abre el plazo de inscripción para que las mujeres que lo deseen puedan formar parte del CLUB de la RISA que dará comienzo el 24 de septiembre en la Casa de las Mujeres. El club de la risa es un espacio público cuya finalidad es la de promover la salud física, mental emocional y social a través de la risa, y la actitud de buen humor. Fomenta el desarrollo de fortalezas humanas como la risa, la creatividad, el optimismo, a empatía, etc, haciendo especial hincapié en sentimientos positivos como el autoaprecio, la cooperación y la alegría de vivir.